update på mænd som nybagt far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.267 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

3xM

så er man kørt, har lånt venindes hus 150 km fra eget hjem mens de holder efterårs ferie og er bortrejst og for lov at tænke lidt uden vores egne minder...

fuck hvor er jeg dog ulykkelig...

mange ting er sket siden trådens oprettelse, deriblandt i vrede har han sagt at ved forholdets indgåelse stilte han krav vedr. Milas og nu føler han sig forrådt og skal tænke om han vil knytte sig mere til ham, AV

jeg selv kan ikke lade ham være når han beder om ro velvidende om han blir endnu mere sur, og blikket han giver minder om had og det skærer lige ind i hjertet...

jeg har ikke hørt fra ham, han ved godt vi er kørt og jeg føler jeg ikke er tænkt på, ikke savnet og ude af øje ude af sind..

jeg har bedt om han ikke ringede eller skrev men det er sku det jeg håber han gør en handling der ville vise modsatte af overnævnte øje/sind...

hvordan kan man komme ovenpå og komme igang med at kommunikere ??

hvordan kan man vende i følelser fra varm til kold så hurtigt og mentalt eller forstår jeg mig slet ikke på mænd og forhold ?

har efterladt et rodet hus med dårlig samvittighed tv står tændt på pause som han selv efterlod da han kørte, opvask flyder vasketøj bugner i kælderen og tænker ja det skal han nok blive hidsig over og igen tænker jeg det samme rod var pålagt mig at bruge lørdagen på at rydde op som i ugens andre dage...

jeg prøvede desperat at redde vores såkaldte hygge weekend ved at ville lave aftale om lækker frokost, eller biograf tur, eller en gå tur i skoven med beskeden om den her weekend er allerede ødelagt ...

jeg tog der beslutningen om at køre og han sagde kan vi ikke bare aftale du kommer hjem imorgen-nej det ved jeg ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

3xM

DEN OPRINDLIGE TRÅD HVORPÅ UPDATEN ER

ifht. en anden tråd kan jeg høre MANGE mænd reagere på rollen som far desværre bare ikke til den gode side er det virkeligt ofte sådan for fyre ???

jeg står i flg. situation

manden her trækker sig for mig hvertfald følsesmæssigt væk

har smidt en mail igår til ham, han har ikke tid til at læse den

han sover på sofaen om natten fordi efter job og hobby vil han være sig selv

jeg kan vågne kl 02 om natten ved baby nu græder og på 3 døgn med det måtte jeg inat gå hulkende ned til manden ( og ellers har Milas sovet igennem fra 23-06 så han kan da også mærke moar er ikke sig selv)

han lover alt blir godt igen, men jeg er bange for tilliden er meget brudt pt. har ikke tiden til at snakke men tid til at koble af på fjæsen, snakke med kammeraterne eller hvem der ringer i tide og utide ( hobby vennerne) hobbyen pt tager tid da det er sæson sport skal næste år gøres klar inden de lukker ned for iår,men tænk at vil risikere sin fam. på det...

så nævnte jeg at tage på hjem egnen næste uge og komme lidt væk og håber han på den måde mærker stilheden i huset og vi ikke er der og vil savne os, men ville han ikke høre tale om jeg bor her..

jeg gør alt herhjemme og er lidt bange for jeg blir taget for givet ikke respekteret for alle lader tøj ligge hvor det bliver smidt og jeg kan samle op, alle stiller beskidt service ud i køkken og jeg kan skylle det af for siden hen at vaske op, jeg smører deres madpk, jeg lægger deres tøj sammen, for han venner på besøg har jeg lavet mad til dem, og jeg er brugt op nu kan jeg mærke..

jeg for stadig et kys inden han daffer på job, og han prøver at give kærlighed men jeg kan ikke tage imod nu, tænker kun på hvad gik galt og knuden i maven ikke vil gå væk...

han har lovet en snak, men der er bare aldrig tid kl 06 om morgen eller i løbet af dagen gider han ikke læse mine smser for han har ikke tid til at reagere på det, eller kl 22 om aftenen hvor han kommer hjem...

jeg har spurgt direkte om han elsker mig til vi skal kæmpe for det her og det siger han han gør, men hvorfor helvede sker der så ikke mere når man kan se sin elskede er fuld af sorg, velvidende om man selv har påført den

Anmeld

16. oktober 2010

Phoenix

Er ked af at høre at tingene eskalere til det værre.

Det lyder ikke til, at din kæreste viser den omsorg, kærlighed og støtte som man bør forvente i et parforhold. Er det dig, der klarer det hele derhjemme ? For det er da virkelig unfair, især taget i betragtning af, at du også skal tage dig af milas og marcus. Synes du det er det værd at kæmpe for det forhold ? Du skal også tænke på at dine børn spejler sig dig, så derfor er det vigtigt at du tager ordentlig vare på dig selv...håber på det bedste for dig/jer

Anmeld

16. oktober 2010

maria_wlt

Som du nok kender til så kigger man rundt herinde på Baby.dk, og holder lidt øje med hvordan det går de forskellige..

Jeg har fulgt lidt med siden Milas var inden i mavsen

Jeg må derefter indrømme at det er TRÆLS læsning... Er godt nok ked af det på dig og dine børns vejne.. Lige som det skulle være så trygt og godt.. så er det ikke andet end bøvl og ballade..

Håber virkelig at han tager sig sammen og opføre sig som den mand han burde være... og ikke mindst far..

herfra... og alt held og lykke

Anmeld

16. oktober 2010

3xM

maria_wt skriver:

Som du nok kender til så kigger man rundt herinde på Baby.dk, og holder lidt øje med hvordan det går de forskellige..

Jeg har fulgt lidt med siden Milas var inden i mavsen

Jeg må derefter indrømme at det er TRÆLS læsning... Er godt nok ked af det på dig og dine børns vejne.. Lige som det skulle være så trygt og godt.. så er det ikke andet end bøvl og ballade..

Håber virkelig at han tager sig sammen og opføre sig som den mand han burde være... og ikke mindst far..

herfra... og alt held og lykke

tak

har modtaget en enkelt sms at han stiller sig uforstående, jeg skrev retur med alt jeg er indebrændt med og jeg havde slettet hans nr for at være sikker på at kunne lade ham være...

har siden ikke hørt fra ham, men kan følge hans aktivitet inde på fjæsen...

og føler mig dobbelt ramt over han og datterens mor joker på deres datters profil, efter 6 mdr har de haft en dialog om barnet og her sidder jeg tilbage og vilole bare gerne vide det er mig der betyder noget i hans fam. og ungerne men føler eksen for en priotet før mig..

mange ting kollidere og vokser bare uden at blive afrettet og smidt væk

Anmeld

16. oktober 2010

sarahb

mariaogmarcus skriver:

tak

har modtaget en enkelt sms at han stiller sig uforstående, jeg skrev retur med alt jeg er indebrændt med og jeg havde slettet hans nr for at være sikker på at kunne lade ham være...

har siden ikke hørt fra ham, men kan følge hans aktivitet inde på fjæsen...

og føler mig dobbelt ramt over han og datterens mor joker på deres datters profil, efter 6 mdr har de haft en dialog om barnet og her sidder jeg tilbage og vilole bare gerne vide det er mig der betyder noget i hans fam. og ungerne men føler eksen for en priotet før mig..

mange ting kollidere og vokser bare uden at blive afrettet og smidt væk

Jeg forstår ikke at han ikke tager dette alvorligt.
Ved han ikke at det her kan gøre at du måske ender med at slutte jeres forhold. Det giver slet ikk mening for mig at han ikke kæmper, men lever videre uden lige at stoppe op og sætte en finger i jorden.
Jeg synes virkelig han træder på dig.

Anmeld

16. oktober 2010

3xM

sarahb skriver:

Ved han ikke at det her kan gøre at du måske ender med at slutte jeres forhold. Det giver slet ikk mening for mig at han ikke kæmper, men lever videre uden lige at stoppe op og sætte en finger i jorden.

det føler jeg også han gør, og føler han hygger sig ude af øje ude af sind jeg mærker ikke til de følelser jeg har er gengældt

det er hårdt, er rigtig glad for jeg valgte at køre så jeg ikke går i hans hus og blir mere frustreret og mister mere af mig selv, jeg ville bare ønske tegn på han vil det her og os og kæmper sammen med mig ikke imod..

ved mænd ikke er til snik snak over længere periode men ville ønske der kunne tages fat om roden og få det afblæst så vi igen kan komme videre...

men føler jeg slås selv og opgiver jeg er det mit prob og mit valg og min sorg

Anmeld

16. oktober 2010

sarahb

mariaogmarcus skriver:

det føler jeg også han gør, og føler han hygger sig ude af øje ude af sind jeg mærker ikke til de følelser jeg har er gengældt

det er hårdt, er rigtig glad for jeg valgte at køre så jeg ikke går i hans hus og blir mere frustreret og mister mere af mig selv, jeg ville bare ønske tegn på han vil det her og os og kæmper sammen med mig ikke imod..

ved mænd ikke er til snik snak over længere periode men ville ønske der kunne tages fat om roden og få det afblæst så vi igen kan komme videre...

men føler jeg slås selv og opgiver jeg er det mit prob og mit valg og min sorg

hvor må det bare være pisse hårdt.
Det kan godt være mænd ikke vil snakke osv men hvis det er deres livs kærlighed der er på vej ud af billedet så synes jeg nok at de burde reagere.. Det ville min mand i hvert tilfælde gøre prompte..
Jeg synes virkelig at han viser dig åbentlyst at du ikke er hans 1. prioritet. Og det holder bare ikke, specielt ikke når det er Fjæsen og hans venner der tager tid fra dig.

Synes du skal give ham sparket og tænke at du fortjener meget bedre end det og at du er meget mere værd en det! Du må endelig ikke begynde at tænke at du er fortjent med den behandling, for det er du ABSOLUT ikke.

Anmeld

16. oktober 2010

3xM

sarahb skriver:

hvor må det bare være pisse hårdt.
Det kan godt være mænd ikke vil snakke osv men hvis det er deres livs kærlighed der er på vej ud af billedet så synes jeg nok at de burde reagere.. Det ville min mand i hvert tilfælde gøre prompte..
Jeg synes virkelig at han viser dig åbentlyst at du ikke er hans 1. prioritet. Og det holder bare ikke, specielt ikke når det er Fjæsen og hans venner der tager tid fra dig.

Synes du skal give ham sparket og tænke at du fortjener meget bedre end det og at du er meget mere værd en det! Du må endelig ikke begynde at tænke at du er fortjent med den behandling, for det er du ABSOLUT ikke.

det er rigtig hårdt, og lige nu sidder man jo skubber problemet, det går jo ikke væk fordi man er flygtet

Anmeld

16. oktober 2010

maria_wlt

sarahb skriver:

Lige mine ord...

Forstår slet ikke hvorfor og hvordan han ikke kan tage det alvorligt...

Helt paf... og bare ikke acceptabelt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.