Clara banditten (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Risen

fif skriver:

Ja, det kan jeg godt huske du sagde... det jo også helt vildt så meget man kan skyde forkert!!   Det er jo derfor, at jeg ska fedes lidt op hihi.. Var simpelthen så ulækker igår, med alt det jeg spiste

hihihi Det er godt nok usædvanligt at de siger man skal tage mere på :O .. Fandt faktisk et opskrift med masser af proteiner bananhavrepandekager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

fif

Risen skriver:

hihihi Det er godt nok usædvanligt at de siger man skal tage mere på :O .. Fandt faktisk et opskrift med masser af proteiner bananhavrepandekager

Jaaa, sys jeg også det er hehe.. Men det er jo pga at hvis jeg taber mig for meget, når jeg begynder at amme så har jeg ikk nogle kræfter når jeg ska op om natten osv... Så er begyndt at drikke 1l tykmælk, ½l fløde med sukker og vanilje...  Men har fået noget andet jeg ska prøve idag, med frugtsmag i stedet  

Anmeld

18. oktober 2010

fif

fif skriver:

Jaaa, sys jeg også det er hehe.. Men det er jo pga at hvis jeg taber mig for meget, når jeg begynder at amme så har jeg ikk nogle kræfter når jeg ska op om natten osv... Så er begyndt at drikke 1l tykmælk, ½l fløde med sukker og vanilje...  Men har fået noget andet jeg ska prøve idag, med frugtsmag i stedet  

Jeg må helst ikk få banan siger min læge da jeg blir rød på maven af det der i dem, og ALT muligt andet jeg spiser  Det sku ikk heelt let at være gravid hihi....

Anmeld

18. oktober 2010

Corn

Risen skriver:

Hihi Rasmus kan kun finde ud af at lave piger (ligesom resten af familen 9 kusiner ) Så det er nok os der skrive os til venteliste hos dig.. Har du forresten fået overtalt manden til en lille dreng mere?

Han er ikke helt afvisende, men jeg har jo god tid. Der må gerne gå et par år for mit vedkommende.

Der er 25 mdr mellem de to største, og det synes jeg var mega hårdt. Der er tre år og tre mdr mellem mellemste og yngste og det er bare SÅ nemt i forhold. Så når Aslan bliver 2-2,5 så vil jeg godt igang igen

Anmeld

19. oktober 2010

Risen

fif skriver:

Jeg må helst ikk få banan siger min læge da jeg blir rød på maven af det der i dem, og ALT muligt andet jeg spiser  Det sku ikk heelt let at være gravid hihi....

Jamen så er det jo umuligt at spise noget med proteiner I .. Hvad spiser du så?

Anmeld

19. oktober 2010

Risen

Macaab skriver:

Han er ikke helt afvisende, men jeg har jo god tid. Der må gerne gå et par år for mit vedkommende.

Der er 25 mdr mellem de to største, og det synes jeg var mega hårdt. Der er tre år og tre mdr mellem mellemste og yngste og det er bare SÅ nemt i forhold. Så når Aslan bliver 2-2,5 så vil jeg godt igang igen

Hehe så du har lige 2-3 år til at få ham overtalt Fantastisk! Jeg har fået overtalt Rasmus til 3 , men såå sætter han også foden i jorden.. Han vil helst have 2 

Anmeld

19. oktober 2010

dorthemus

Hun er da bare så skøn! Er vild med det sidste billede

Anmeld

19. oktober 2010

Risen

dorthemus skriver:

Hun er da bare så skøn! Er vild med det sidste billede

Ja det er også en fantastisk billede. Nøj hun elsker at kigge på sig selv i spejlet  

Anmeld

19. oktober 2010

dorthemus

Risen skriver:

Ja det er også en fantastisk billede. Nøj hun elsker at kigge på sig selv i spejlet  

Lille linselus

Anmeld

19. oktober 2010

Slettet

Åhh SUK - hun er godt nok en dejlig én!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.