Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhhh en lækker mus...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Macaab skriver: Jamen selvom jeg har bedt Anne om at lave en venteliste til potentielle svigersønner, så har jeg jo drenge nok, til at skrive dem op flere steder... Så jeg har tre styk jeg gerne vil skrive op
Jamen selvom jeg har bedt Anne om at lave en venteliste til potentielle svigersønner, så har jeg jo drenge nok, til at skrive dem op flere steder... Så jeg har tre styk jeg gerne vil skrive op
Hihi Rasmus kan kun finde ud af at lave piger (ligesom resten af familen 9 kusiner ) Så det er nok os der skrive os til venteliste hos dig.. Har du forresten fået overtalt manden til en lille dreng mere?
fif skriver: JAA, men ku ikk lide at skrive små tykke ben haha... ej, det sku dejligt at se hun har fået noget sul på kroppen!!
JAA, men ku ikk lide at skrive små tykke ben haha... ej, det sku dejligt at se hun har fået noget sul på kroppen!!
Ja det er sku sådan det skal være. Kæmpe lårbasser ikke de der små tændsikker som hun havde i starten
Risen skriver: Ja det er sku sådan det skal være. Kæmpe lårbasser ikke de der små tændsikker som hun havde i starten
Hehe, man vidste jo det komme på et eller andet tidspunkt tror nu også at vores blir en lille prut....
fif skriver: Hehe, man vidste jo det komme på et eller andet tidspunkt tror nu også at vores blir en lille prut....
Hvor meget er hun blevet sat til at veje nu?
Risen skriver: Hvor meget er hun blevet sat til at veje nu?
Altså sidst jeg var til jordemoderen, sagde hun ca. 1000g og det er jo 6 uger siden efterhånden.. Så håber da hun vejer omkring de 2000g nu
fif skriver: Altså sidst jeg var til jordemoderen, sagde hun ca. 1000g og det er jo 6 uger siden efterhånden.. Så håber da hun vejer omkring de 2000g nu
Åh ja det er da et lille nips du får dig Meeen de gætter altså forkert meget nogle gange. De sagde Clara vejede 3400 og det var kun 2600 Næsten et helt kilo forkert
Risen skriver: Åh ja det er da et lille nips du får dig Meeen de gætter altså forkert meget nogle gange. De sagde Clara vejede 3400 og det var kun 2600 Næsten et helt kilo forkert
Ja, det kan jeg godt huske du sagde... det jo også helt vildt så meget man kan skyde forkert!! Det er jo derfor, at jeg ska fedes lidt op hihi.. Var simpelthen så ulækker igår, med alt det jeg spiste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128