Kunne godt bruge noget hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

For mig er eks kærester NO-GO med mindre man har børn sammen... Så jeg kan ikke se hvorfor han har kontakt til hende... Og jeg synes ikke det er okay

Tak for det, det er også min mening. ville bare høre om jeg var en tosset kælling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Amso

Ja jeg har sagt til han at hun  virkelig må have betydet meget for ham siden han bruger sin tid på hende. men han nægter jo at han skrevet med hende, indtil at jeg kunne fortælle han præcis hvad hun har skrevet.

stoler på ham, hmmm det er svært. Har for et år siden opdaget at han snakkede meget med en pige over facebook. Hun kontaktede så min veninde fordi han en dag ikke skrev mere til hende. Hun ville høre min veninde om hun snakkede meget med xxx for hun kunne ikke forstå han ikke svarede hende mere. Og så fortalt min veninde hende så han havde kæreste og jeg kom så i kontakt med hende her pigen som fortalte mig alt de havde snakket om.

Hvis du stoler på ham 100%, så forstår jeg nemlig ikke du reagerer som du gør?? Så burde det ikke påvirke dig på den måde. Det er bare min umiddelbare mening.

Medmindre den pige han skrev med dengang, fortalte at de havde skrevet intimt eller andet sammen??

Men hvis du skal snakke med ham om det igen her i nærmeste fremtid, så fortæl hvordan du har det med det? Og ikke hvor meget hun har måttet betyde, men fortæl din "mistro" hvis man kan sige det sådan.

Men hvis det er på facebook du har set dem skrive, og ikke på mobilen som jeg ikke håber det er den private ting du har kigget i? kan du så ikke ansøge om hendes venskab derinde, så burde du kunne se hans svar til hende hvis hun accepterer dig som ven derinde. Så kunne du måske få afklaret det "hemmelige" der er ved at du ikke kan se hvad han skriver. Og er der så ikke noget "frækt" eller noget i det, så syntes jeg du skal lade det være ved det. Så du kan få noget ro på igen.?

Og nogen gange skriver jeg altså også med folk som ikke behøves "betyde" noget for mig, også dengang jeg var på facabook. For der skriver folk "bare" sammen, for at skrive, og hvis hun starter med at skrive, så svarer man jo af høflighed når man kender hinanden

Anmeld

15. oktober 2010

SaNiNa

Jeg tror da nok lige jeg ville bede herren om at lægge kortene på bordet.

Hvis det var mig hvade han bare at komme med en meget god forklaring. at han benægter det virker på mig som om han skjuler det og hvis han har gjort det før ja hvorfor skulle han så ikke gør det igen???

Hvis du ved hvem hende pigen er ville jeg da tage kontakt til hende lidt ano så hun ikke ville vide hvem jeg var og få lidt oplysninger den vej.

Håber du finder ud af noget og du få mere vished

Anmeld

15. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

Tak for det, det er også min mening. ville bare høre om jeg var en tosset kælling.

Jeg har konatkt til nogen eks-kærester, og andre hilser jeg bare på. Det har min kæreste også, og det er helt fint. Syntes ikke det er et krav at den andens eks-kærester skal være NO-GO.. Det fortid det kæresteri man havde sammen, men man kender jo hinanden om man vil det ellers ej, både for godt og skidt.

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg tror da nok lige jeg ville bede herren om at lægge kortene på bordet.

Hvis det var mig hvade han bare at komme med en meget god forklaring. at han benægter det virker på mig som om han skjuler det og hvis han har gjort det før ja hvorfor skulle han så ikke gør det igen???

Hvis du ved hvem hende pigen er ville jeg da tage kontakt til hende lidt ano så hun ikke ville vide hvem jeg var og få lidt oplysninger den vej.

Håber du finder ud af noget og du få mere vished

Jeg har hendes nummer, mem kender ingen der kender hende.

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja det er virkelig ikke sjovt. Det er på facebook jeg kan læse de besker hun har skrevet.

Det virker altså temmelig mærkeligt på mig, og det må være enten eller for ham...

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Hvis du stoler på ham 100%, så forstår jeg nemlig ikke du reagerer som du gør?? Så burde det ikke påvirke dig på den måde. Det er bare min umiddelbare mening.

Medmindre den pige han skrev med dengang, fortalte at de havde skrevet intimt eller andet sammen??

Men hvis du skal snakke med ham om det igen her i nærmeste fremtid, så fortæl hvordan du har det med det? Og ikke hvor meget hun har måttet betyde, men fortæl din "mistro" hvis man kan sige det sådan.

Men hvis det er på facebook du har set dem skrive, og ikke på mobilen som jeg ikke håber det er den private ting du har kigget i? kan du så ikke ansøge om hendes venskab derinde, så burde du kunne se hans svar til hende hvis hun accepterer dig som ven derinde. Så kunne du måske få afklaret det "hemmelige" der er ved at du ikke kan se hvad han skriver. Og er der så ikke noget "frækt" eller noget i det, så syntes jeg du skal lade det være ved det. Så du kan få noget ro på igen.?

Og nogen gange skriver jeg altså også med folk som ikke behøves "betyde" noget for mig, også dengang jeg var på facabook. For der skriver folk "bare" sammen, for at skrive, og hvis hun starter med at skrive, så svarer man jo af høflighed når man kender hinanden

Kunne ikke finde på at kigge i hans mobil.. Kan ikke blive vender med xen så jeg kan se hvad han har svartet hende tilbage.

Men det jo nok fordi man ikke stoler helt på ham at jeh tager det så tungt. Elsker ham så sindsygt højt.

Anmeld

15. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

Kunne ikke finde på at kigge i hans mobil.. Kan ikke blive vender med xen så jeg kan se hvad han har svartet hende tilbage.

Men det jo nok fordi man ikke stoler helt på ham at jeh tager det så tungt. Elsker ham så sindsygt højt.

Men kan sagtens forstå du bliver skeptisk.. Især når man elsker nogen så højt, er man bange for at miste og blive såret..

Det eneste jeg kan sige er, at jeg syntes du skal snakke med ham om det igen, og fortælle ham hvorfor du føler som du gør, netop fordi du elsker ham så højt. Måske han vil åbne sig lidt også og fortælle, andet end kun at benægte.

Men under alle omstændigheder skal du ikke skrive til hende og spørge, for x'er der vil have sin gamle kæreste tilbage, og hvis hun er en møgkælling som han har snakket om før, kunne hun måske finde på at skrive noget til dig som er løgn.

Hvis du skal have afklaret noget, skal det være gennem ham..

Pøj pøj med det. Det er et svært emne, især når man ikke kender jer.

Anmeld

16. oktober 2010

LBK

Anonym skriver:

Han må godt snakke med sin x, hvis det ikke var fordi hun kunne tænke sig at få en ny chance. Og han fortæller mig hvor meget han hader hende.

Ja det er bestemt også det jeg mener... Det de skriver sammen er mærkeligt og ikke okay.....

Jeg føler med dig.....

Anmeld

16. oktober 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

For mig er eks kærester NO-GO med mindre man har børn sammen... Så jeg kan ikke se hvorfor han har kontakt til hende... Og jeg synes ikke det er okay

Så enig så enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.