Ja jeg har sagt til han at hun virkelig må have betydet meget for ham siden han bruger sin tid på hende. men han nægter jo at han skrevet med hende, indtil at jeg kunne fortælle han præcis hvad hun har skrevet.
stoler på ham, hmmm det er svært. Har for et år siden opdaget at han snakkede meget med en pige over facebook. Hun kontaktede så min veninde fordi han en dag ikke skrev mere til hende. Hun ville høre min veninde om hun snakkede meget med xxx for hun kunne ikke forstå han ikke svarede hende mere. Og så fortalt min veninde hende så han havde kæreste og jeg kom så i kontakt med hende her pigen som fortalte mig alt de havde snakket om.
Hvis du stoler på ham 100%, så forstår jeg nemlig ikke du reagerer som du gør?? Så burde det ikke påvirke dig på den måde. Det er bare min umiddelbare mening.
Medmindre den pige han skrev med dengang, fortalte at de havde skrevet intimt eller andet sammen??
Men hvis du skal snakke med ham om det igen her i nærmeste fremtid, så fortæl hvordan du har det med det? Og ikke hvor meget hun har måttet betyde, men fortæl din "mistro" hvis man kan sige det sådan.
Men hvis det er på facebook du har set dem skrive, og ikke på mobilen som jeg ikke håber det er den private ting du har kigget i? kan du så ikke ansøge om hendes venskab derinde, så burde du kunne se hans svar til hende hvis hun accepterer dig som ven derinde. Så kunne du måske få afklaret det "hemmelige" der er ved at du ikke kan se hvad han skriver. Og er der så ikke noget "frækt" eller noget i det, så syntes jeg du skal lade det være ved det. Så du kan få noget ro på igen.?
Og nogen gange skriver jeg altså også med folk som ikke behøves "betyde" noget for mig, også dengang jeg var på facabook. For der skriver folk "bare" sammen, for at skrive, og hvis hun starter med at skrive, så svarer man jo af høflighed når man kender hinanden
Anmeld