Kunne godt bruge noget hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Prøver at gøre en lang historie kort.

Min kæreste og jeg har være sammen i to år. Har opdaget at han skriver sammen med sin x. Kan dog kun læse de besker hun skriver ti ham. Hun ved godt at han har kæreste. 

Men hun skriver fx: 

hun godt kunne tænke sig at vise ham hvor meget hun har forandret sig,

hun ville blive glad for en chance mere,

hvis de bare havde fået den hund dengang havde det reddet deres forhold,

Har du ikke lyst at at mødes en dag, så kan han se hendes nye bil.

Det er ting hun har skrevet.

Og så kan jeg forstå på de ting hun skriver at han fortæller hende at han skal have tatoo, og han skal til tandlæge altså alle mulige små ting som jeg ikke synes man behøver at snakke med en x om. Hun spørger også til hvad jeg laver og synes jeg er en smuk pige. ( hun kigger på facebook)

Men  har det bare mærkeligt med at han har behov for at skrive med hende, når han har gjord klart over for mig at hun har været den væreste lorte kælling. Så kunne han da bare være ærlig over for mig istedet.

snøft snøft... Er det bare mig der er hysterisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Tulle22

Anonym skriver:

Hej med jer.

Prøver at gøre en lang historie kort.

Min kæreste og jeg har være sammen i to år. Har opdaget at han skriver sammen med sin x. Kan dog kun læse de besker hun skriver ti ham. Hun ved godt at han har kæreste. 

Men hun skriver fx: 

hun godt kunne tænke sig at vise ham hvor meget hun har forandret sig,

hun ville blive glad for en chance mere,

hvis de bare havde fået den hund dengang havde det reddet deres forhold,

Har du ikke lyst at at mødes en dag, så kan han se hendes nye bil.

Det er ting hun har skrevet.

Og så kan jeg forstå på de ting hun skriver at han fortæller hende at han skal have tatoo, og han skal til tandlæge altså alle mulige små ting som jeg ikke synes man behøver at snakke med en x om. Hun spørger også til hvad jeg laver og synes jeg er en smuk pige. ( hun kigger på facebook)

Men  har det bare mærkeligt med at han har behov for at skrive med hende, når han har gjord klart over for mig at hun har været den væreste lorte kælling. Så kunne han da bare være ærlig over for mig istedet.

snøft snøft... Er det bare mig der er hysterisk?

Ærligt synes jeg han går over grænsen. Han burde kunne fortælle hende han har en kæreste han var glad for, og hun derfor skal lade være at skrive!

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Det var da vildt træls for dig Hvordan har du fundet ud af det? Hvis jeg var dig, ville jeg konfrontere ham med det og spørge ind til det. Øv, for en opdagelse altså!

Anmeld

15. oktober 2010

Amso

Nej kan godt forstå din skepsis. Men på den anden side, de ting hun skriver, er jo ikke ligefrem feedback på noget "godt" han har skrevet til hende. Det er jo ting for at prøve at få kontakt med ham igen, og få ham igen. Og når det er det hun bliver ved med at skrive, er det jo fordi han afviser hende.

Og enten stoler du på din kæreste eller ej. Det at læse hans private beskeder gør kun ondt værre...! Tro mig.. Har selv prøvet det i tidernes morgen. Det den værste dårlige vane at få.

Har du fortalt ham hvordan du har det med det.?? Hvordan det får dig til at føle.??

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tulle22 skriver:

Ærligt synes jeg han går over grænsen. Han burde kunne fortælle hende han har en kæreste han var glad for, og hun derfor skal lade være at skrive!

Ja det er jo også det jeg ikke kan forstå. De har jo ikke børn sammen, så der burde jo ikke være nogen kontakt imellem dem.

Anmeld

15. oktober 2010

LBK

Personligt synes jeg ikke det er at gå over grænsen at han skriver sammen med hende, men kan godt forstå at du synes det er lidt mærkeligt......

MEN, jeg synes de ting de skriver sammen om er lidt mærkelige. Jeg synes du skal fortælle ham hvordan du har det med det.....

Hvis han ikke forstår det, så er han også mækelig...

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det var da vildt træls for dig Hvordan har du fundet ud af det? Hvis jeg var dig, ville jeg konfrontere ham med det og spørge ind til det. Øv, for en opdagelse altså!

Ja det er virkelig ikke sjovt. Det er på facebook jeg kan læse de besker hun har skrevet.

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

For mig er eks kærester NO-GO med mindre man har børn sammen... Så jeg kan ikke se hvorfor han har kontakt til hende... Og jeg synes ikke det er okay

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Nej kan godt forstå din skepsis. Men på den anden side, de ting hun skriver, er jo ikke ligefrem feedback på noget "godt" han har skrevet til hende. Det er jo ting for at prøve at få kontakt med ham igen, og få ham igen. Og når det er det hun bliver ved med at skrive, er det jo fordi han afviser hende.

Og enten stoler du på din kæreste eller ej. Det at læse hans private beskeder gør kun ondt værre...! Tro mig.. Har selv prøvet det i tidernes morgen. Det den værste dårlige vane at få.

Har du fortalt ham hvordan du har det med det.?? Hvordan det får dig til at føle.??

Ja jeg har sagt til han at hun  virkelig må have betydet meget for ham siden han bruger sin tid på hende. men han nægter jo at han skrevet med hende, indtil at jeg kunne fortælle han præcis hvad hun har skrevet.

stoler på ham, hmmm det er svært. Har for et år siden opdaget at han snakkede meget med en pige over facebook. Hun kontaktede så min veninde fordi han en dag ikke skrev mere til hende. Hun ville høre min veninde om hun snakkede meget med xxx for hun kunne ikke forstå han ikke svarede hende mere. Og så fortalt min veninde hende så han havde kæreste og jeg kom så i kontakt med hende her pigen som fortalte mig alt de havde snakket om.

Anmeld

15. oktober 2010

Anonym trådstarter

L_K skriver:

Personligt synes jeg ikke det er at gå over grænsen at han skriver sammen med hende, men kan godt forstå at du synes det er lidt mærkeligt......

MEN, jeg synes de ting de skriver sammen om er lidt mærkelige. Jeg synes du skal fortælle ham hvordan du har det med det.....

Hvis han ikke forstår det, så er han også mækelig...

Han må godt snakke med sin x, hvis det ikke var fordi hun kunne tænke sig at få en ny chance. Og han fortæller mig hvor meget han hader hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.