hvor langt var i henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Malthes mor

Vi har begge gange fortalt det omkring uge 8. Dels fordi vi har været helt oppe at ringe af lykke, men også fordi jeg arbejder som pædagog i en støttebolig, hvor jeg til tider kan havde nogle tunge løft eller borgerne kan være udadreagerende, Så det har faktisk været for at beskytte mig selv, da jeg så har krav på en ekstra kollega i mine vagter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

LBK

chelleb skriver:

hvor langt var i henne før i fortalt familien i var gravid og hvem var de første da fik det afvide

blev de glade eller ?

Jeg var 11 uger henne.

Ville gerne have ventet lidt længere, da jeg aborterede sidste gang, men kunne ikke rigtig skjule det mere, og slet ikke da mine svigerforældre skulle holde stor fest weekenden i min uge 11.(Jeg elsker vin, og det måtte je jo sige nej til en hel aften vidste jeg)

De første der fik det af vide var mine svigerforældre og dagen efter mine forældre...

Anmeld

15. oktober 2010

BabyNilas

Vi var i behandling og havde hele vejen igennem været meget åbne om hvad der foregik så da jeg blev ringet op af sygehuset og fik afvide jeg var gravid tog jeg ud til min mand på hans arbejde og fortalte det og derefter ringede jeg til min bedste veninde og så gik det slag i slag for at få det fortalt til hele familien, så da jeg var 2+0 vidste de det alle sammen og alle sammen var meget glade på vores vegne

Anmeld

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Min far : uge 5

Min mor : Uge 17 mener jeg 

Kærestens mor og far : uge 17 

Resten kom efterfølgende . 

Min far blev rigtig glad min mor mindre glad , kærestens familie os glade . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.