hvor langt var i henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

ønskerbaby

hvor langt var i henne før i fortalt familien i var gravid og hvem var de første da fik det afvide

blev de glade eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

LRJ

chelleb skriver:

hvor langt var i henne før i fortalt familien i var gravid og hvem var de første da fik det afvide

blev de glade eller ?

min mor fik det afvide samme dag vi selv fandt ud af det - 6+0 

Min far fik det af vide omkring uge 10

kæresten mor fik det afvide i uge 10 

og så rasten derefter  

Alle var Glade, der varselvfølgelig  li nogle der ikk var så glade for det

Anmeld

15. oktober 2010

L-Mortil3

Første graviditet fik mine forældre det at vide som de første, lige efter de 2 streger! (Det samme med resten af omgangskredsen)

Her anden gang fik mine forældre det at vide til NF scanningen, og så har jeg netop idag, 19 uger henne fået det fortalt til arbejdet, så mangler vi bare resten af familien!

Anmeld

15. oktober 2010

Gaya

Jeg har altid forestillet mig at der skulle gå de magiske 12 uger før jeg ville fortælle nogen noget.......meeeen da jeg laaangt om længe var gravid efter 6 års kamp og 3 IVF forsøg kunne vi ikke holde mund (da var jeg 14 dage henne, og lidt ricikabelt set i bagspejlet, men det gik jo godt....)vi brugte hele aftenen på at køre rundt til alle bedsteforældrene......først tog vi forbi farmor og farfar (de boede tættest på) så blev det morfar og bedstemors tur herefter gik turen til oldemor og oldefar og til slut mormor og bedstefar.....simpelthen strategist anlagt mht. hvor de forskellige boede.....Min søster ringede jeg til mens vi var hos farmor og farfar...;o)

Rap-rap Lene

Anmeld

15. oktober 2010

B&J

chelleb skriver:

blev de glade eller ?

vi fortalte det til min mor samme dag at jeg var gravid og mine søskende også råbte og skreg min mor juebii tror lige hun tog sig en lille dans også hihihih også sagde hun jeg ´viste det fordi jeg har ikke set dine p-piller længe ups hihihihi.... og mine søskende blev vildt glade for fortalte det til mine sviger forælder en lige uge efter de skulle desværre lige sluge den i et par mdr..

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

Jeg var ca. 27 uger henne, da jeg fortalte mine forældre det, og de blev chokeret, men efter et par dage var de super glade og er det stadig

Anmeld

15. oktober 2010

Silas&Mille

Vores forældre og søskende fik det afvide samme dag som vi testede positiv. Der var glæde over hele linien for det var længe ventet
Vi have forsøgt i mere end 2 år inden det lykkedes.

Jeg var vel omkring 5-6 uger henne på det tidspunkt.

Resten af familie, venner og kollegaer har fået det afvide løbende.

Anmeld

15. oktober 2010

millapigen

min bedste venninde fik det afvide først da jeg tog en test var ca n9 uger hen... min mor efter jeg hade været ved lægen og få det bekræftet  10uger hen.. kæresten nda jeg var ca 11 uger hen.. så resten af familien

Anmeld

15. oktober 2010

Muffinmus

Var under 9 uge alle gangene. Har været gravid 4 gange,men har kun 2 børn. Så desværre gik det jo så ikke de 2 af gangene. Første gang havde vi ikke fortalt noget, og da det gik galt forstod de ikke helt min sorg over min MA...men de andre gange sagde vi det tidligt så hvis der var noget, så kunne de bedre forstå hvad der skete og hvad jeg følte:-)

Og ja, selvfølgelig blev de glade. Hvis ellers fornuftige folk vælger at få børn, så glæder alle sig da over det:-)

Anmeld

15. oktober 2010

ønskerbaby

jeg testet selv positiv igår men idag da jeg var ved læge var den negativ

jeg vil gerne fortælle min familie det så de forstår hvordan jeg har det og kan støtte mig lige meget hvad der sker for hvis jeg mister det kan de jo trøste mig og ved hvorfor jeg er ked af det

min kæreste sys vi skal vent til efter uge 12 men vil da stadig støtte mig hvis jeg vil fortælle det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.