Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Low skriver: Gode billeder trods alt
Gode billeder trods alt
Ja trods alt Tak skal du have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Persille83 skriver: Dejlige billeder af mavsen
Dejlige billeder af mavsen
Tak skal du have
De er virkelig flotte
Baagøe skriver: De er virkelig flotte
Tak skal du have Er også glad for at vi fik dem lavet
Sama skriver: Ja det er også rigtigt.. men jeg er ikke færdig hos fotograften.. Skal have billeder af vores barn hver mdr det første år.. så det må jeg lige snakke med hende om
Ja det er også rigtigt.. men jeg er ikke færdig hos fotograften.. Skal have billeder af vores barn hver mdr det første år.. så det må jeg lige snakke med hende om
ej hvor smart. det bliver vi da også nødt til at lave
isabellamor skriver: ej hvor smart. det bliver vi da også nødt til at lave
Ja det er skide smart. min veninde har det og det er helt vildt hvad der er sket på kun 1 ÅR!! Den tid kan man ikk få tilbage igen.
lillespurv20 skriver: Hvor er de fine, kanon billede hvor farmand lytter til maven
Hvor er de fine, kanon billede hvor farmand lytter til maven
Tak Han var også den mest fotogene af os to.. Jeg stod som en fuld elefant
Dejlige billeder
Sama skriver: Så kom de endeligt Fik dem lavet i uge 36+6 Vi er rigtig glade for resultatet, så i skulle da også lige se dem De er dog meget lyse fordi jeg selv har scannet dem ind, og min mave forsvinder lidt på nogle af dem, men jeg kan ikke finde ud af at gøre dem mørkere
Så kom de endeligt
Fik dem lavet i uge 36+6
Vi er rigtig glade for resultatet, så i skulle da også lige se dem
De er dog meget lyse fordi jeg selv har scannet dem ind, og min mave forsvinder lidt på nogle af dem, men jeg kan ikke finde ud af at gøre dem mørkere
forsøgte lige på det ene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128