Mine mavebilleder fra fotografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Josesmor

Så kom de endeligt

Fik dem lavet i uge 36+6

Vi er rigtig glade for resultatet, så i skulle da også lige se dem

De er dog meget lyse fordi jeg selv har scannet dem ind, og min mave forsvinder lidt på nogle af dem, men jeg kan ikke finde ud af at gøre dem mørkere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Isabella_mor

de er godtnok meget overeksponerede i lyset på mange af dem.. er de også sådan orginalt??  det er lidt svært at helt skimte maven på nogle af dem... men ellers syntes jeg de er rigtig fine   flot mave du har

Anmeld

15. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Hvor er de bare fine

Anmeld

15. oktober 2010

Josesmor

isabellamor skriver:

de er godtnok meget overeksponerede i lyset på mange af dem.. er de også sådan orginalt??  det er lidt svært at helt skimte maven på nogle af dem... men ellers syntes jeg de er rigtig fine   flot mave du har

Nej de er helt perfekte i virkeligheden.. det er fordi jeg har scannet dem ind.. kan ikke finde ud af at gøre dem mørkere..

Anmeld

15. oktober 2010

Isabella_mor

Sama skriver:

Nej de er helt perfekte i virkeligheden.. det er fordi jeg har scannet dem ind.. kan ikke finde ud af at gøre dem mørkere..

kan du ikke få dem af fotografen på en skive og så lægge dem ind i stedet.... så bliver der nemlig ikke pillet ved kontrasten.. det er svært at ordne det når man scanner dem ind hvis man ikke er så ferm til photoshop (det er jeg slet slet ikke) men det er min kæreste... og han ordner altid de billeder vi tager... så de ikke er overbelyste.. 

Anmeld

15. oktober 2010

Josesmor

isabellamor skriver:

kan du ikke få dem af fotografen på en skive og så lægge dem ind i stedet.... så bliver der nemlig ikke pillet ved kontrasten.. det er svært at ordne det når man scanner dem ind hvis man ikke er så ferm til photoshop (det er jeg slet slet ikke) men det er min kæreste... og han ordner altid de billeder vi tager... så de ikke er overbelyste.. 

Jamen jeg har jo de orginale billeder.. har kun scannet dem ind så i kunne se dem... Så behøver ik rigtig bøvle mere med det.., i får bare ik top kvaliteten

Anmeld

15. oktober 2010

Isabella_mor

Sama skriver:

Jamen jeg har jo de orginale billeder.. har kun scannet dem ind så i kunne se dem... Så behøver ik rigtig bøvle mere med det.., i får bare ik top kvaliteten

ja det er også rigtigt...  mere behøver du jo heller ikke.. men det er nu meget rart at have dem på en cd hvis der nu skulle ske noget med foto'sne.. så kan man altid få dem printet igen.

Anmeld

15. oktober 2010

Josesmor

isabellamor skriver:

ja det er også rigtigt...  mere behøver du jo heller ikke.. men det er nu meget rart at have dem på en cd hvis der nu skulle ske noget med foto'sne.. så kan man altid få dem printet igen.

Ja det er også rigtigt.. men jeg er ikke færdig hos fotograften.. Skal have billeder af vores barn hver mdr det første år.. så det må jeg lige snakke med hende om

Anmeld

15. oktober 2010

Persille83

Dejlige billeder af mavsen

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Gode billeder trods alt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.