Gode tanker til Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Du tager fejl - nu starter et helt liv med nervøsitet og bekymringer og glæde, smil, gråd, søvnmangel, lykke og alle andre følelser i registret!!

Hvornår ville de ringe fra klinikken?

Jeg kan ringe mellem 11-12.30... Så det er lige om snart! Det er altid svært at komme igennem, men jeg tror jeg kender svaret

Og ja.. Det er sørme lang tid med bekymringer - og kærlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Ida.

kitty skriver:

Jeg kan ringe mellem 11-12.30... Så det er lige om snart! Det er altid svært at komme igennem, men jeg tror jeg kender svaret

Med kærlighed følger bekymringer

Dét tror jeg på...den der test taler da sit tydelige sprog...men det bliver da alligevel noget andet at høre det fra klinikken!

Anmeld

15. oktober 2010

Karo

kitty skriver:

Ja, og tænk!! Vi har set den lille prik, da den kun var et lille bitte æg, med 4 celler i! Det er ikke alle der kan prale med det

Min far spurgte, den dag jeg fik lagt ægget op, om vi ikke havde fået et billede af ægget til familiealbummet øh nej... hihi. Men tanken er da meget sød!

Bare vent, i skal nok få taget rigtig mange billeder af det lille æg. Det skal bare lige ruges ud først

Anmeld

15. oktober 2010

Bondepigen

JUUUUBIIIII TILLYKKE!!!!

Jeg tuder ikke, jeg sidder med et kæmpe smil op til begge ører! Hvor er jeg bare fantastisk glad på jeres vegne!!!

Åh hvor jeg glæder mig til at følge din graviditet, og om 8 mdr. en dejlig lille killing. Det er jo helt fantastisk!!!

Anmeld

15. oktober 2010

oo

kitty skriver:

som Janis Joplin synger: "Freedom is just another word for nothing left to loose"

jeg gir Idamaria ret: med kærlighed følger bekymringer

Anmeld

15. oktober 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, jeg synes også den er bragende positiv. Og alligevel sidder jeg og bliver nervøs for, at blodprøven viser negativ...

Armen for pokker... Nu starter 9 mdrs ren nervøsitet

Prøv med resten af livet!!! He he... Kan huske første gang Carla kastede op. Jeg gik helt i panik og ringede til min mor!! Ha ha ha hun vidste heller ikke helt hvad hun skulle sige til mig.

Anmeld

15. oktober 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, der er så!! Det er ponpon-baby nr. 3!! Michella har virkelig gang i noget magisk med de ponponer! Jeg vogter dem, indtil en anden en dag får brug for dem! Så bliver de sendt videre!

Anmeld

22. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Tak søde Karo!!

Se her:

Faldt lige over dette billede...  !!!! Life is great .... Det varmer helt indeni, hi hi! 

Nu venter vi bare på at se scanningsbilleder af spunken om et par uger! YIIIPIIII!!!!!

Anmeld

22. oktober 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Faldt lige over dette billede...  !!!! Life is great .... Det varmer helt indeni, hi hi! 

Nu venter vi bare på at se scanningsbilleder af spunken om et par uger! YIIIPIIII!!!!!

Jeg bliver også elt varm om hjertet. Og om maven

Har stadig ikke fattet det... Virkelig ikke! Men det er dejligt!!

9/11 skal jeg scannes første gang, så håber vi på det lille hjerte slår!

Anmeld

22. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg bliver også elt varm om hjertet. Og om maven

Har stadig ikke fattet det... Virkelig ikke! Men det er dejligt!!

9/11 skal jeg scannes første gang, så håber vi på det lille hjerte slår!

Selvfølgelig slår det ;-)

Du skal som gravid (hi hi...elsker at skrive det) vænne dig til at lytte til din intuision, søde! Hvis du mærker helt efter og har en fornemmelse af, at den lille har det godt, så har den det helt sikkert godt. Den evne får du brug for også, når du kommer til at kunne mærke barnet dagligt. Måske kan du ikke mærke så meget lige nu, men der går ikke mange dage, så begynder du at kunne. Det kunne jeg ved 3 mrd.... ved ikke hvorfor, men jeg havde bare en fornemmelse, der sagde, at mit barn havde det godt ;-) Stol på din intuision!! 

ELSK HVERT SEKUNDT ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.