Gode tanker til Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Ej, men jeg fatter det SLET ikke!! Men jeg skal helt sikkert ind til byen og bruge penge idag!! En vinterjakke med plads til maven må være på sin plads!

ja da!! og lidt andre små ting.... de må man altså gerne! :0)

i skal have en baby!!!!!!!!! hvor er det vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Karo

kitty skriver:

Ej, men jeg fatter det SLET ikke!! Men jeg skal helt sikkert ind til byen og bruge penge idag!! En vinterjakke med plads til maven må være på sin plads!

Ja, det vil jeg også mene det er

Anmeld

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Intet mindre kan gøre det For filan hvor er det bare fantastisk!!! Jeg spørger lige, men du behøver ikke svare - har du egentlig været gravid før eller er det allerførste gang der er 2 streger?

Knus og kram

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Intet mindre kan gøre det For filan hvor er det bare fantastisk!!! Jeg spørger lige, men du behøver ikke svare - har du egentlig været gravid før eller er det allerførste gang der er 2 streger?

Knus og kram

Det er aller første gang.... Så det er nogelt helt nyt! Men det er den bedste følelse EVER!!

Og nu skal jeg vist have ændret den Ticker!!

Anmeld

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Det er aller første gang.... Så det er nogelt helt nyt! Men det er den bedste følelse EVER!!

.. og det kan da KUN gå for langsomt!!! Ihh - der ligger en lille prik i din mave... ihhhhh

Anmeld

15. oktober 2010

Karo

kitty skriver:

Der er magi i de ns pomponer

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

Karo skriver:

Der er magi i de ns pomponer

Ja, der er så!! Det er ponpon-baby nr. 3!! Michella har virkelig gang i noget magisk med de ponponer! Jeg vogter dem, indtil en anden en dag får brug for dem! Så bliver de sendt videre!

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Uhhh uhhh ......

EEeeej hvor er det vildt Anna!!! Den er jo ikke bare positiv - den er BRAGENDE positiv!!

TILLYKKE....

Ja, jeg synes også den er bragende positiv. Og alligevel sidder jeg og bliver nervøs for, at blodprøven viser negativ...

Armen for pokker... Nu starter 9 mdrs ren nervøsitet

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

Rosa skriver:

.. og det kan da KUN gå for langsomt!!! Ihh - der ligger en lille prik i din mave... ihhhhh

Ja, og tænk!! Vi har set den lille prik, da den kun var et lille bitte æg, med 4 celler i! Det er ikke alle der kan prale med det

Min far spurgte, den dag jeg fik lagt ægget op, om vi ikke havde fået et billede af ægget til familiealbummet øh nej... hihi. Men tanken er da meget sød!

Anmeld

15. oktober 2010

Ida.

kitty skriver:

Ja, jeg synes også den er bragende positiv. Og alligevel sidder jeg og bliver nervøs for, at blodprøven viser negativ...

Armen for pokker... Nu starter 9 mdrs ren nervøsitet

Du tager fejl - nu starter et helt liv med nervøsitet og bekymringer og glæde, smil, gråd, søvnmangel, lykke og alle andre følelser i registret!!

Hvornår ville de ringe fra klinikken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.