Er her nogen fra Varde eller omegn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

6800

merichs skriver:

Jeg er på barsel så kan stort set når som helst. Kunne være hyggelig at mødes på en café men det er da vidst begrænset hvad der er i Varde? Men ellers hvis der er en der har plads hjemme?

Der er et par caféer i varde, bl.a. rådhuscaféen som er ret hyggelig og ret billig.

Men hvis det kan vente til et par uger efter jeg har født, har vi masser af plads...satser ikke på der går længe til hun vil ud, da jeg havde termin i mandags...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

merichs

6800 skriver:

Der er et par caféer i varde, bl.a. rådhuscaféen som er ret hyggelig og ret billig.

Men hvis det kan vente til et par uger efter jeg har født, har vi masser af plads...satser ikke på der går længe til hun vil ud, da jeg havde termin i mandags...

Café eller hjemme ved dig lyder da fint  Uh spændende at se hvornår hun har tænkt sig at komme

Anmeld

16. oktober 2010

6800

merichs skriver:

Café eller hjemme ved dig lyder da fint  Uh spændende at se hvornår hun har tænkt sig at komme

Snart håber jeg, det er ved at være godt hårdt efterhånden Går det godt med jeres lille prinsesse??

Anmeld

17. oktober 2010

merichs

6800 skriver:

Snart håber jeg, det er ved at være godt hårdt efterhånden Går det godt med jeres lille prinsesse??

Ja det går stille og roligt. Hun er indtil videre et dejligt nemt barn

Anmeld

17. oktober 2010

vingummibamse

jeg er godt nok fra Esbjerg men jeg kunne da også godt være frisk..

vil dog gerne sige at jeg godt kan melde afbud på selvedagen alt efter hvordan jeg har det.. da jeg desværre har lidt komplikationer under min graviditet..

Anmeld

18. oktober 2010

MarleneH

I må undskylde jeg først svarer nu.. er ikke altid nemt at komme på nettet med en lille i huset  jeg syns det lyder fint at mødes på cafe, vores lejlighed er nemlig ikke den største

Er der nogle datoer der passer jer bedst??

Anmeld

19. oktober 2010

MarleneH

6800 skriver:

I må undskylde jeg først svarer nu.. er ikke altid nemt at komme på nettet med en lille i huset  jeg syns det lyder fint at mødes på cafe, vores lejlighed er nemlig ikke den største

Anmeld

19. oktober 2010

MarleneH

vingummibamse skriver:

jeg er godt nok fra Esbjerg men jeg kunne da også godt være frisk..

vil dog gerne sige at jeg godt kan melde afbud på selvedagen alt efter hvordan jeg har det.. da jeg desværre har lidt komplikationer under min graviditet..

Anmeld

19. oktober 2010

MarleneH

merichs skriver:

Jeg er også frisk. Er godt nok fra Skads men det er jo heller ikke så langt væk

Anmeld

19. oktober 2010

merichs

MarleneH skriver:

Altså jeg er jo på barsel så kan stort set hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.