Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
som er friske på at mødes ?? Tiden er bare så lang når man går hjemme på barsel.. Og er desværre ikke i nogen mødre gruppe, så måske man skulle prøve at lave sin egen ??
Knus Marlene ( med Christoffer på 7 og Lykke 3 uger )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen ??
Jo jeg er bestemt frisk
som er friske på at mødes ?? Tiden er bare så lang når man går hjemme på barsel.. Og er desværre ikke i nogen mødre gruppe, så måske man skulle prøve at lave sin egen ?? Knus Marlene ( med Christoffer på 7 og Lykke 3 uger )
MarleneH skriver: som er friske på at mødes ?? Tiden er bare så lang når man går hjemme på barsel.. Og er desværre ikke i nogen mødre gruppe, så måske man skulle prøve at lave sin egen ?? Knus Marlene ( med Christoffer på 7 og Lykke 3 uger )
Jeg er også frisk. Er godt nok fra Skads men det er jo heller ikke så langt væk
6800 skriver: Jo jeg er bestemt frisk
Lyder super.. nogen forslag til hvornår og hvordan?
merichs skriver: Jeg er også frisk. Er godt nok fra Skads men det er jo heller ikke så langt væk
MarleneH skriver: Lyder super.. nogen forslag til hvornår og hvordan?
jamen jeg kan føde når som helst, havde termin i mandags, så ville gerne vente til det er overstået
Hej
Jeg er også fra Varde, og det kunne da være meget sjovt at mødes. Jeg er hjemmegående, så det betyder ikke så meget hvornår det er
mvh
Marianne
www.stjerneleg.dk
Jeg er på barsel så kan stort set når som helst. Kunne være hyggelig at mødes på en café men det er da vidst begrænset hvad der er i Varde? Men ellers hvis der er en der har plads hjemme?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128