av mit hovede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

og så drop den der dårlige samvittighed!!! du er en fantastisk mor! og det er ikke hverken svigt eller skadeligt at bliver rigtig sur af og til!!!

jeg var eksploderet hvis jeg skulle have to grænsesøgende børn... et er rigeligt...

du gør det rigtig godt Camilla!!!

det var sødt sagt, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

det var sødt sagt, tak

jamen det er jo sandt....

Anmeld

14. oktober 2010

anna-jonas

Camilla................jeg kender godt den der dårlige samvittighed, over at man igen har været sur og har skældt ud. Sidste fredag skulle jeg have eh hyggedag med Anna herhjemme.....................men hun blev afleveret i børnehaven kl. 10, med spørgsmålet " Hvor sent må jeg hente hende"...........................hun var ulidelig at være sammen med, og mon ikke vi begge havde det bedre den dag.

Du er en fantastisk mor, der har ofret en masse for at kunne give dine piger, den optimale start i livet. Du er alene med dem, og har ikke meget Camilla tid....................så ved du hvad??? Tilgiv lige dig selv for at miste besindelsen en gang imellem. DU ER SGU' MIN HELTINDE!!

Lyder som om at brillerne skal justeres.................så afsted med dig til optiker...............og ta' så lige en time hos en thai-massør............."Just because your worth it".

Knus Mette

Anmeld

14. oktober 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Camilla................jeg kender godt den der dårlige samvittighed, over at man igen har været sur og har skældt ud. Sidste fredag skulle jeg have eh hyggedag med Anna herhjemme.....................men hun blev afleveret i børnehaven kl. 10, med spørgsmålet " Hvor sent må jeg hente hende"...........................hun var ulidelig at være sammen med, og mon ikke vi begge havde det bedre den dag.

Du er en fantastisk mor, der har ofret en masse for at kunne give dine piger, den optimale start i livet. Du er alene med dem, og har ikke meget Camilla tid....................så ved du hvad??? Tilgiv lige dig selv for at miste besindelsen en gang imellem. DU ER SGU' MIN HELTINDE!!

Lyder som om at brillerne skal justeres.................så afsted med dig til optiker...............og ta' så lige en time hos en thai-massør............."Just because your worth it".

Knus Mette

fniser lidt over din hyggedag med anna

jeg har bare en eller anden ide om at jeg helt naturligt skal elske hvert minut med mine børn, og sådan er det jo faktisk slet ikke! du skulle have set mig spæne til busstoppestedet i morges, i mørke og med usnørede sko, det kunne bare ikke gå stærkt nok med at nå bussen så jeg kunne komme hjem igen og bare få lidt FRED

Anmeld

14. oktober 2010

Bondepigen

Milka skriver:

Uh, hvor jeg kender det. Emma er osse en strid banan, iæsr når hn er træt.

Jeg døjer jo meget med smerter i kroppen, så jeg farer osse nemt op i en spids, når jeg skal kæmpe med hende, når hun skal skiftes f. eks. For det hjælper jo ikke på smerterne... (gør det heller ikke at skælde og smælde, det har bare modsatte effekt, men uuuha hvor er det bare ikke nemt...) I dag har Ove fødselsdag og jeg havde mgræne, så han og Emma hyggede sig i dag, for når jeg har migræne, så KAN jeg ingenting....

Og du har dobbelt op og er ene om det, så jeg forstår dig godt. Man ved jo godt, hvordan man bør være/gøre, men det er bestemt ikke altid nemt at gøre det. Jeg synes osse det er bedre, at du afl. tidligere så, så de har en mor med lidt mere overskud, når de er hjemme igen...

Og så få lige tjekket de øjne der.. for det er ikke rart at gå rundt med hovedpine hele tiden.

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

Jamen altså!!

Få po-po'en ned til optikeren i en vis fart.. og så stop med at piske dig selv. Du er kun menneske, og ligeså højt som vi elsker vores børn, ligeså sure på dem kan vi blive. Det betyder ikke at du ikke elsker tøserne, men at du er menneske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.