Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror på det! :0)

Jeg har bare mange mens-lignende smerter, plus min mave stadig er så stor som en ballon Må ses af lægen i morgen, for kan ikke holde det ud længere...

Vi håber, men ja.. Lige i aften har jeg helt mistet troen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

otlitrom

Sabina & Simone skriver:

Kan du ikke bare lige lave en snyder? Er ved at dø af nysgerrighed her...

Nej, det kan jeg ikke De der er ved at dø mest af spænding er nok os.. Og vi venter til i morgen

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg har bare mange mens-lignende smerter, plus min mave stadig er så stor som en ballon Må ses af lægen i morgen, for kan ikke holde det ud længere...

Vi håber, men ja.. Lige i aften har jeg helt mistet troen!

jeg kan godt forstå hvis det føles uvirkeligt og langt væk...  jeg tror bare på at det sker...! :0)

øv, hvor er det træls med den overstimulering!!! kan lægen give dig et eller andet?

Anmeld

14. oktober 2010

Karo

kitty skriver:

Hihi, I er søde Jeg skal nok skrive engang i morgen, når jeg ved noget

Vi er ved at gå til af spænding, og tror ikke heeeelt så meget på det her til aften! Nu må vi se....

Jeg tror også på den

Da jeg var gravid med Ida, troede jeg ikke på det. Jeg havde nemmelig vildt mange symptomer på at min mens var på vej og sådan havde jeg det overhovedet ikke med Marcus. Men den var god nok, så det er ikke til at sige.

Glæder mig til at høre hvad den siger imorgen

Anmeld

14. oktober 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kan godt forstå hvis det føles uvirkeligt og langt væk...  jeg tror bare på at det sker...! :0)

øv, hvor er det træls med den overstimulering!!! kan lægen give dig et eller andet?

Nej, det tror jeg ikke Desværre.. Ville være rart hvis jeg kunne få vanddrivende piller, bare weekenden over. Men har læst på medicin.dk at de frarådes 1. trimester-gravide, pga. for sparsom viden på området... Vil bare SÅ gerne af med al den væske, for det gør så ondt, og min mave er helt hård som sten... Har taget 6 kg på siden mandag

Anmeld

14. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Nej, det tror jeg ikke Desværre.. Ville være rart hvis jeg kunne få vanddrivende piller, bare weekenden over. Men har læst på medicin.dk at de frarådes 1. trimester-gravide, pga. for sparsom viden på området... Vil bare SÅ gerne af med al den væske, for det gør så ondt, og min mave er helt hård som sten... Har taget 6 kg på siden mandag

ej det lyder vildt slemt! jeg håber de kan gøre bare et eller andet!

Anmeld

14. oktober 2010

otlitrom

Karo skriver:

Jeg tror også på den

Da jeg var gravid med Ida, troede jeg ikke på det. Jeg havde nemmelig vildt mange symptomer på at min mens var på vej og sådan havde jeg det overhovedet ikke med Marcus. Men den var god nok, så det er ikke til at sige.

Glæder mig til at høre hvad den siger imorgen

Jeg synes bare smerter fylder så meget lige nu, at jeg ikke rigtigt kan se noget positivt i det Men vi håber selvfølgelig stadig. Jeg har ikke haft det mindste tegn på blødning, men det kan de stikpiller jeg får nu godt være skyld i...

det er mærkeligt at vide, at i morgen har vi svar på de sidste 7-8 uger på hormoner.. Om vi endelig er på vej til at blive forældre, eller om vi skal vente endnu flere måneder...

Tak for Jeres tanker allesammen! Det varmer virkelig!!

Anmeld

14. oktober 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

ej det lyder vildt slemt! jeg håber de kan gøre bare et eller andet!

Ja, bare et eller andet!! Det ville være dejligt. De kan evt. tømme dem med sug, ligesom når man tager æggene ud. Ulempen er bare, at de som oftest bare fylder sig med væske igen, altså ægggestokkene, så glæden er kort....

Anmeld

14. oktober 2010

Bondepigen

kitty skriver:

Ja, bare et eller andet!! Det ville være dejligt. De kan evt. tømme dem med sug, ligesom når man tager æggene ud. Ulempen er bare, at de som oftest bare fylder sig med væske igen, altså ægggestokkene, så glæden er kort....

Synes helt klart du skal tale med lægen. Min niece blev tappet for vand af to omgange... Kan ikke lige huske hvor mange ltr det var de tappede, men det var mange....

Men jeg tror på den er der!!!

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

kitty skriver:

Hihi, I er søde Jeg skal nok skrive engang i morgen, når jeg ved noget

Vi er ved at gå til af spænding, og tror ikke heeeelt så meget på det her til aften! Nu må vi se....

Så er det godt jeg tror for jer begge to 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.