Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey.
Er der nogen der har hørt noget fra Kitty? Nogen der ved noget? Er simpelthen så nysgerrig...
Knus Sabina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
samme her
hun skal ikke teste endnu, så der er intet svar desværre...jeg er sikker på hun opdatere når hun ved noget
Tjuhl skriver: hun skal ikke teste endnu, så der er intet svar desværre...jeg er sikker på hun opdatere når hun ved noget
Jamen i den anden tråd stod der da at det var fredag???
FLOT sabina... Det er kun torsdag... JARMEEENNNN
Sabina & Simone skriver: Jamen i den anden tråd stod der da at det var fredag??? FLOT sabina... Det er kun torsdag... JARMEEENNNN
Hihihihi er der en der glæder sig til at få weekend???
TbCp skriver: Hihihihi er der en der glæder sig til at få weekend???
Meget... Vi skal flytte ind i den nye lejlighed i morgen, for så er jeg helt færdig dernede med alt, så Simone ikke skal bo i flytterod... Og så har vi da lige en hel uges ferie sammen... Så ja... Weekenden kan kun komme for langsomt...
troede også det var fredag i morges og styrtede hen til computeren for at se om hun havde skrevet noget
Hihi, I er søde Jeg skal nok skrive engang i morgen, når jeg ved noget
Vi er ved at gå til af spænding, og tror ikke heeeelt så meget på det her til aften! Nu må vi se....
kitty skriver: Hihi, I er søde Jeg skal nok skrive engang i morgen, når jeg ved noget Vi er ved at gå til af spænding, og tror ikke heeeelt så meget på det her til aften! Nu må vi se....
jeg tror på det! :0)
Kan du ikke bare lige lave en snyder? Er ved at dø af nysgerrighed her...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128