De Unge Mødre (Melissa)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Lillefe

anne2009 skriver:

Tror der er noget hun har misforstået, det siges godt nok, at børnene bliver lidt mere kvikke af amningen... Selvfølgelig er det super sundt, men når man så er voksne, kan man da ikke se, hvem der er blevet ammet.

Tænk..hvis det var rigtig,  ville man sige alle advokater, læger(højtudd. ) er de mennesker, der er blevet ammet som barn og reng, ass. køkkenass.(lavt udd.) er ikke blevet ammet

lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Mortilxx

Hej

Jeg har ADHD. ADHD og Autisme er noget man er født med, det kan aldrig komme på anden vis. ADHD og Autisme er en hjerneskade, og du kan have dem i grader. Min ADHD er en mildere ADHD, dvs. at jeg har ikke en stor hjerneskade, men en lille en.

Altså kort svar : Nej der er intet om snakken, barnet er født med en hjerneskade som han/hun aldrig kan slippe af med, men lærer at håndtere.

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har andre spørgsmål til ADHD og Autisme

Knus og Kram Ninna

Anmeld

15. oktober 2010

Silvermist

Jeg blev aldrig ammet, da jeg er adoptivbarn. Min mand blev heller aldrig ammet. Heller ikke min lillebror, der også er adoptivbarn. Og jeg kender tonsvis af flere mennesker der akdrig er blevet ammet. Ingen af os har ADHD

Anmeld

15. oktober 2010

LouiseNielsen

Tror Melissa fordrejer det Jm har sagt..... Hun ser meget sort på mange ting, der har været flere ting hvor hun mener børn tager skade hvis et eller andet. Hvor man så sidder og tænker.... Eeeej det sagde hun bare ikke det der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.