De Unge Mødre (Melissa)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Faith

Uh ha så skal jeg da være bekymret... Har ikke kunnet amme mine drenge. Hmm tror nu ikke rigtig på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Sisley

Autisme er en medfødt biologisk betinget udviklingsforstyrrelse, så det er noget man enten er født med eller ej.

Anmeld

14. oktober 2010

anne2009

Tror der er noget hun har misforstået, det siges godt nok, at børnene bliver lidt mere kvikke af amningen... Selvfølgelig er det super sundt, men når man så er voksne, kan man da ikke se, hvem der er blevet ammet.

Tænk..hvis det var rigtig,  ville man sige alle advokater, læger(højtudd. ) er de mennesker, der er blevet ammet som barn og reng, ass. køkkenass.(lavt udd.) er ikke blevet ammet

Anmeld

14. oktober 2010

klmf

Hvem var det nu lige Melissa var?? Hende med Joshua?

Anmeld

14. oktober 2010

biimse

lotchen skriver:

Hvem var det nu lige Melissa var?? Hende med Joshua?

Ja, det er hende

Anmeld

14. oktober 2010

FrkT

Arj det tror jeg virkelig ikke på... det var dog en mystisk påstand.

Jeg er ikke blevet ammet og har hverken autisme eller adhd 

Anmeld

14. oktober 2010

*A*

Jeg er heller ikke blevet ammet og jeg har da vidst ikke taget skade...

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

anne2009 skriver:

Tror der er noget hun har misforstået, det siges godt nok, at børnene bliver lidt mere kvikke af amningen... Selvfølgelig er det super sundt, men når man så er voksne, kan man da ikke se, hvem der er blevet ammet.

Tænk..hvis det var rigtig,  ville man sige alle advokater, læger(højtudd. ) er de mennesker, der er blevet ammet som barn og reng, ass. køkkenass.(lavt udd.) er ikke blevet ammet

OMG, det ville da være noget af en påstand

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

JVC skriver:

Jeg har lige set et gammelt afsnit af De Unge Mødre på NUTV.

Melissa sidder i ramme alvor og fortæller at hendes jordemoder har sagt at hvis man ikke ammer sit barn kan det udvikle ADHD og autisme. Er der noget om snakken?

Jeg er ikke blevet ammet og har hverken ADHD eller er autist.

Ej, come on. Den tror du ikke selv på, vel

Anmeld

14. oktober 2010

VIPpigen

Tror nok der har været debat om sådan noget før, fordi hun fortæller om en masse med hvis du ikke gør dit, eller dat, så han dit barn få det ene eller det andet. Og så er hun bagefter blevet kritiseret for at gå med så meget makeup pga alle de kemikalier hun har fyldt i sin hud. Tænker hun så meget over det burde hun starte med at have lagt den makeup på hylden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.