Hvor langt er jeg henne? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Mortilxx

Hej

Jeg tror ikke du er længere henne end det du skriver. Jeg fik kvalme inden jeg fandt ud af at jeg er gravid, og jeg fandt ud af det samme dag som min menstruation skulle have kommet. Så man kan sagtens have kvalme tidligt

Meen, hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen og høre om jeg kunne komme ned og lave en urinprøve, det tager ingen tid, og er en meget sikker metode

Held og lykke med det

Knus og Kram Ninna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Julieogbaby

Nu har jeg fået en tid ved lægen d. 26, så det er rart.

Anmeld

16. oktober 2010

Thereseh

Julieogbaby skriver:

Nu har jeg fået en tid ved lægen d. 26, så det er rart.

Hi hi, jeg har også fået tid ved lægen den 26 

Anmeld

16. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Maven kan sagtens vokse lige fra start, men det er nu ikke baby, der fylder. Det er din mave, som reagerer på de nye hormoner og øget blodtilførsel. Så du bliver nemt oppustet, og maven kan se lidt gravid ud længe før, den egentlig burde kunne...

I mine graviditeter har jeg fra start set lidt gravid ud (udspilet mave), men så har det lagt sig lidt igen, hvorefter, jeg bare har set lidt kvabset ud, for så igen at se gravid ud fra omkring uge 14-15. Tror, det er meget normalt.

Men spørg efter en terminsscanning. (Og endelig en indvendig en af slagsen, så du ikke risikerer, at de ikke kan finde hjerteblink osv. osv...)

Kh og TILLYKKE!

Anmeld

16. oktober 2010

Julieogbaby

Thereseh skriver:

Hi hi, jeg har også fået tid ved lægen den 26 

Nai hvor spændende Jeg kan næsten ikke vente!

Anmeld

16. oktober 2010

Julieogbaby

SeptemberBaby skriver:

Maven kan sagtens vokse lige fra start, men det er nu ikke baby, der fylder. Det er din mave, som reagerer på de nye hormoner og øget blodtilførsel. Så du bliver nemt oppustet, og maven kan se lidt gravid ud længe før, den egentlig burde kunne...

I mine graviditeter har jeg fra start set lidt gravid ud (udspilet mave), men så har det lagt sig lidt igen, hvorefter, jeg bare har set lidt kvabset ud, for så igen at se gravid ud fra omkring uge 14-15. Tror, det er meget normalt.

Men spørg efter en terminsscanning. (Og endelig en indvendig en af slagsen, så du ikke risikerer, at de ikke kan finde hjerteblink osv. osv...)

Kh og TILLYKKE!

Tak for svar.

Ja, det ville jo give en hel del mening. Alle de steder jeg har læst om graviditet, står der nemlig at maven som regel først begynder at vokser i 10. uge.

Og så må jeg se om ikke hun (min læge) vil sende mig til scanning

Anmeld

16. oktober 2010

betiinsen

jeg tror heller ikke du er længere henne. Jeg fik også kvalme inden jeg kunne teste prositiv, og min mave er mega stor (oppustet) må det være men er kun i 9 uge. men tag og få det undersøgt. jeg fik tid ved lægen 2 dage efter, synes det er længe du skal vente.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.