Hvor langt er jeg henne? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Julieogbaby

I onsdags fandt jeg ud af jeg var gravid, havde testet megativ mandag. MEN min mave vokser, har haft kvalme i 3 uger og kan ikke forstå at jeg så kun er i 6. uge? Havde en meget usædvanlig og kortvaring mens omkring d. 9 september.

Hjælp mig ladies!

OBS har første lægebesøg d. 11. november, men der er jo evigheder til hvis jeg i virkelig heden er 10 uger eller lign henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

BinaMor

Julieogbaby skriver:

I onsdags fandt jeg ud af jeg var gravid, havde testet megativ mandag. MEN min mave vokser, har haft kvalme i 3 uger og kan ikke forstå at jeg så kun er i 6. uge? Havde en meget usædvanlig og kortvaring mens omkring d. 9 september.

Hjælp mig ladies!

OBS har første lægebesøg d. 11. november, men der er jo evigheder til hvis jeg i virkelig heden er 10 uger eller lign henne

hmm jeg ved det ikke.. meeen..

det kan være du skal ændre navn til julieogbabyER

Anmeld

14. oktober 2010

Julieogbaby

Skulle jeg måske ringe til lægen og høre om hun vil se mig snart, eller er det for meget?

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

Tror ikke du er længere henne når testen mandag var negativ

Anmeld

14. oktober 2010

BinaMor

Julieogbaby skriver:

Skulle jeg måske ringe til lægen og høre om hun vil se mig snart, eller er det for meget?

du skal tage til læge hvis du føler der er noget mærkeligt! om ikke andet så for at blive beroligt

Anmeld

14. oktober 2010

JustMe

Hjælp mig ladies!

Den korte mens kan både have været den mens, der skulle have været der....det kan også have været en "snydemens" eller hvad man nu kan kalde det. Jeg ville helt sikkert som udgangspunkt regne med sidste rigtige menstruation og så forsøge at få en terminsscanning ved en læge eller gynækolog  Da du har testet negativ mandag, kan det dog sagtens være tilfældet, at du enten er en lidt sen producent af HCG (hvis du er i 6. uge) eller i sjældne tilfælde, at du er en meget sen starter med HCG (hvis du er i 10. uge).

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Julieogbaby skriver:

Hjælp mig ladies!

Det du betegner som mens, kan være der, hvor ægget har sat sig fast, for der er nogle der oplever lidt blødning i den forbindelse...

Anmeld

14. oktober 2010

Julieogbaby

Godt så, jeg ringer til lægen i morgen, så må vi se hvan hun siger til det.

Tak for svar

Anmeld

15. oktober 2010

SiLiMiMa

Julieogbaby skriver:

Hjælp mig ladies!

du må ha fat i lægen igen og få ham/hende til at henvise dig til en terminscanning du skal jo være sikker på, at du kan nå NF scanning inden det er for sent!

heise

Anmeld

15. oktober 2010

82Miraklet

Hvis din test i mandags var negativ, tror jeg ikke du er længere henne end ventet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.