Er det lidt underligt? (Rengøringshjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

quar20

lotchen skriver:

Jeg ville også føle, at min grænse var overskredet hvis alle skabe og sådan skulle have været kigget igennem. Synes faktisk ikke rengøringshjælp skal tage fra hverken køleskab eller andre steder, medmidre man har stillet det specifikt frem til dem eller skrevet en seddel om at der er forfriskninger i køleskabet, tag bare hvis du vil have eller sådan noget.

Jeg ville finde en anden, kan ikke have folk i mit hjem der overskrider mine grænser....

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

<3

Marco2 skriver:

Er som sådan ikke bange for at hun tager noget. Det har jeg slet ikke tænkt over.

Jeg kunne ikke selv finde på at hive skuffer og skabe ud i et fremmed hjem og lede efter ting. 

Men hvis hun har det som dig, og at alle bare kan gå i køkkenskabene er det jo for hende ikke noget underligt. Så er det bare mig der ser anderledes på det, og heldigvis er vi jo ikke ens.

AG

Ja sådan er vi heldigvis så forskellige

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

I min optik er en rengøringshjælp en rengøringshjælp og ikke en der lige laver sig en kop et eller andet. Jeg mener I skal lave nogle klare retningslinier om hvad det indebærer at gøre rent hos jer og bedre endnu, hvad det IKKE indebærer.

Jeg ville selv føle at min grænse var overskredet, havde det været mig

Anmeld

14. oktober 2010

Malthesmoar

Marco2 skriver:

Vi har rengøringshjælp et par timer om ugen. Og hun er rigtig god og vi er glade for hende. 

I torsdag havde hun skrevet at hun havde taget en cola. Fint nok. Men synes måske det er lidt underligt at hun går i vores køleskab. Men fint nok... be my guest.

Idag har hun så været her igen, og så skriver hun at hun har taget en kop varm kakao... Altså her tænker jeg lidt.. what?? Herhjemme kan man lave varm kakao på to måder. 

1. koge vand i kogekedel og putte et brev i som vi har i en stor skuffe

2. putte kakaopulver i mælk og så ind i mikroen. Kakaoen til dette står i en bøtte oppe på en hylde.

Hun må hjertens gerne tage en kop kakao, det er slet ikke det. Men synes måske at hun "snuser" for meget. Altså over min grænse. For med vores kakao-"muligheder" skal hun da lede nogle ting igennem for at finde "remedierne" til at lave det. så hun har jo været igennem stort set alle skuffe og bøtter i køkkenet for at finde de ting hun skal bruge for at lave det. Og det synes jeg er lidt underligt at gøre i et "fremmed" hjem.

Eller er det bare mig der synes det?

AG

Ville jeg ikke syntes var ok, medmindre det var min egen famillie der kom der!

Anmeld

14. oktober 2010

Miamaja

Umiddelbart synes jeg ikke det er forkert. Jeg siger altid til folk at de kan tage hvad de lyster i kokkenet. Hvis nu man lige bliver torstig osv, meen jeg bryder mig ikke om hvis det gaar hen og bliver vane!, specielt hvis du ikke selv har sagt god for det fra starten. Jeg taenker lidt, at hvis man kommer hjem og hushjaelpen har drukket min sidste ynglingssodavand - se det ville irritere mig

At rengoringshjaelpen har kunne finde kakaoen, bekymrer mig ikke saa meget. det er vel der, de goer mest rent.

Saa jeg ville se tiden an, hvis det sker igen, saa laeg evt. en seddel at du foretraekker at hun medbringer egen drikkelse fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.