Hende med maven :-) skriver:
Hej jeg har stået i lidt det samme situation....
Min ekskæreste vendte sig 180 grader, og ALT blev mere vigtigt end mig, og han ignorede mig helt.
Og vil lige sige vi havde et rigtigt godt forhold til at starte med. Men han var meget hemmelighedsfuld, og sad timevis foran comp og tlf...
Så jeg endte med at gå fordi jeg ville ikke finde mig i det. Og nu her flere år efter har jeg ikke fortrudt det, fordi det betød at jeg nu er sammen med manden i mit liv.
Hvis jeg var dig ville jeg tage en meget alvorlig snak, så måtte hans gu bare tage sig tid til det!!!
Håber du finder ud af noget, det er ikke sjovt at stå i...

det er bare svært at tage den snak når han ikke vil og kan overstå den på 10 min. og ikke tager mig alvorligt at jeg skal have det dybere ned...
jeg føler mig ukomplet , det der holder mig er jeg ved hvordan han er når han er glad, giver sig tid og vil os, han er verdens mest skønne mand når han selv vil være det. han stod der i en svær tid med Milas far, men alt det hvor blev det af? hvornår blev det så galt her og så på 1½ uge ??
men føler mig som maonet( staves) dukke : gå væk når jeg ber om og kom når jeg vil.
Anmeld