ifht. en anden tråd kan jeg høre MANGE mænd reagere på rollen som far desværre bare ikke til den gode side er det virkeligt ofte sådan for fyre ???
jeg står i flg. situation
manden her trækker sig for mig hvertfald følsesmæssigt væk
har smidt en mail igår til ham, han har ikke tid til at læse den
han sover på sofaen om natten fordi efter job og hobby vil han være sig selv
jeg kan vågne kl 02 om natten ved baby nu græder og på 3 døgn med det måtte jeg inat gå hulkende ned til manden ( og ellers har Milas sovet igennem fra 23-06 så han kan da også mærke moar er ikke sig selv)
han lover alt blir godt igen, men jeg er bange for tilliden er meget brudt pt. har ikke tiden til at snakke men tid til at koble af på fjæsen, snakke med kammeraterne eller hvem der ringer i tide og utide ( hobby vennerne) hobbyen pt tager tid da det er sæson sport skal næste år gøres klar inden de lukker ned for iår,men tænk at vil risikere sin fam. på det...
så nævnte jeg at tage på hjem egnen næste uge og komme lidt væk og håber han på den måde mærker stilheden i huset og vi ikke er der og vil savne os, men ville han ikke høre tale om jeg bor her..
jeg gør alt herhjemme og er lidt bange for jeg blir taget for givet ikke respekteret for alle lader tøj ligge hvor det bliver smidt og jeg kan samle op, alle stiller beskidt service ud i køkken og jeg kan skylle det af for siden hen at vaske op, jeg smører deres madpk, jeg lægger deres tøj sammen, for han venner på besøg har jeg lavet mad til dem, og jeg er brugt op nu kan jeg mærke..
jeg for stadig et kys inden han daffer på job, og han prøver at give kærlighed men jeg kan ikke tage imod nu, tænker kun på hvad gik galt og knuden i maven ikke vil gå væk...
han har lovet en snak, men der er bare aldrig tid kl 06 om morgen eller i løbet af dagen gider han ikke læse mine smser for han har ikke tid til at reagere på det, eller kl 22 om aftenen hvor han kommer hjem...
jeg har spurgt direkte om han elsker mig til vi skal kæmpe for det her og det siger han han gør, men hvorfor helvede sker der så ikke mere når man kan se sin elskede er fuld af sorg, velvidende om man selv har påført den