mænd som far ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

3xM

ifht. en anden tråd kan jeg høre MANGE mænd reagere på rollen som far desværre bare ikke til den gode side er det virkeligt ofte sådan for fyre ???

jeg står i flg. situation

manden her trækker sig for mig hvertfald følsesmæssigt væk

har smidt en mail igår til ham, han har ikke tid til at læse den

han sover på sofaen om natten fordi efter job og hobby vil han være sig selv

jeg kan vågne kl 02 om natten ved baby nu græder og på 3 døgn med det måtte jeg inat gå hulkende ned til manden ( og ellers har Milas sovet igennem fra 23-06 så han kan da også mærke moar er ikke sig selv)

han lover alt blir godt igen, men jeg er bange for tilliden er meget brudt pt. har ikke tiden til at snakke men tid til at koble af på fjæsen, snakke med kammeraterne eller hvem der ringer i tide og utide ( hobby vennerne) hobbyen pt tager tid da det er sæson sport skal næste år gøres klar inden de lukker ned for iår,men tænk at vil risikere sin fam. på det...

så nævnte jeg at tage på hjem egnen næste uge og komme lidt væk og håber han på den måde mærker stilheden i huset og vi ikke er der og vil savne os, men ville han ikke høre tale om jeg bor her..

jeg gør alt herhjemme og er lidt bange for jeg blir taget for givet ikke respekteret for alle lader tøj ligge hvor det bliver smidt og jeg kan samle op, alle stiller beskidt service ud i køkken og jeg kan skylle det af for siden hen at vaske op, jeg smører deres madpk, jeg lægger deres tøj sammen, for han venner på besøg har jeg lavet mad til dem, og jeg er brugt op nu kan jeg mærke..

jeg for stadig et kys inden han daffer på job, og han prøver at give kærlighed men jeg kan ikke tage imod nu, tænker kun på hvad gik galt og knuden i maven ikke vil gå væk...

han har lovet en snak, men der er bare aldrig tid kl 06 om morgen eller i løbet af dagen gider han ikke læse mine smser for han har ikke tid til at reagere på det, eller kl 22 om aftenen hvor han kommer hjem...

jeg har spurgt direkte om han elsker mig til vi skal kæmpe for det her og det siger han han gør, men hvorfor helvede sker der så ikke mere når man kan se sin elskede er fuld af sorg, velvidende om man selv har påført den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg synes nu ikke han lyder særlig behjælpsom, mere som et barn.

ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, har ikke rigtig nogle råd. er selv alene mor, dog af andre årsager end det du skriver. men der var også ting han var dårlig til og gik konstant og var sur og træt over det. men det problem har jeg ikke mere, nu jeg er alene.

har ikke nogle råd. men synes virkelig han burde have tid til en snak. og synes heller ikke han skal bestemme om du skal have lov til at tage hjem en tid. undskyld mig. men gør hvad du har lyst til. hvis du gerne vil hjem lidt, så gør det. du skal da ved gud grød ikke sidde i huset for hans skyld.

mange knus

Anmeld

14. oktober 2010

3xM

mor-til-vanessa skriver:

jeg synes nu ikke han lyder særlig behjælpsom, mere som et barn.

ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, har ikke rigtig nogle råd. er selv alene mor, dog af andre årsager end det du skriver. men der var også ting han var dårlig til og gik konstant og var sur og træt over det. men det problem har jeg ikke mere, nu jeg er alene.

har ikke nogle råd. men synes virkelig han burde have tid til en snak. og synes heller ikke han skal bestemme om du skal have lov til at tage hjem en tid. undskyld mig. men gør hvad du har lyst til. hvis du gerne vil hjem lidt, så gør det. du skal da ved gud grød ikke sidde i huset for hans skyld.

mange knus

tak, næ er selv tør for råd og man jo kun mærke nu man trækker sig væk for at sondere det er jo ikke mig der længere skal rende, og er derhenne nu hvor jeg gerne vil kæmpe men f.. ikke selv...

og da det ikke er hans bio børn nogle af dem såerhhhh...tjahhh hrmmm tude kan man snart heller ikke mere ...

så handler bare ud fra mig selv pt. skal iaften op og se bøllebob show og ringede til hans far om han ikke kom og så med...

så kan manden da sidde på sin kro i møde igen igen og tænke på det hvis han da tænker på os...

Anmeld

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

mariaogmarcus skriver:

tak, næ er selv tør for råd og man jo kun mærke nu man trækker sig væk for at sondere det er jo ikke mig der længere skal rende, og er derhenne nu hvor jeg gerne vil kæmpe men f.. ikke selv...

og da det ikke er hans bio børn nogle af dem såerhhhh...tjahhh hrmmm tude kan man snart heller ikke mere ...

så handler bare ud fra mig selv pt. skal iaften op og se bøllebob show og ringede til hans far om han ikke kom og så med...

så kan manden da sidde på sin kro i møde igen igen og tænke på det hvis han da tænker på os...

selvom det ikke er hans bio børn, så når han vælger dig så vælger han jo også den. det er hele pakken man får sådan er det.

Anmeld

14. oktober 2010

3xM

mor-til-vanessa skriver:

selvom det ikke er hans bio børn, så når han vælger dig så vælger han jo også den. det er hele pakken man får sådan er det.

det er rigtigt...

hmmm han er nok blevet lidt små skræmt efter en sms og jeg bad ham gi luft var opbrugt, hentede så sønnen i skole og han er hjemme da vi kommer hjem, og står klar med 2 kopper kaffe og for et kæmpe krammer og ordene han elsker mig, tager ovenikøbet sønnikes håndjern og låser os sammen...tsk

ville ønske man så bare kunne åbne op, men føler han også lige skulle agere som god papfar tog baby med det samme op af auto stol og var nede og rose Marcus...

arghh hvorfor kan man ikke bare glemme og nyde ...

elsker ham, men man tænker også ja ja ja hvornår begynder du igen at skal have luft eller ikke vil sidde ved siden af mig eller gøre din mobil vigtigere end mig...

suk suk ville så gerne noget der var 100 prc ukompliceret

skal bare have tid for at blive tanket op nu, men frygter også det kan være sådan vores forhold er, eller om det bare er en periode vi lige skal igennem...

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Jeg syntes umiddelbart jeg har set dig skrive noget lign. om din mand før. Og jeg forstår ærligt talt ikke du gider... Jeg kan ikke give dig så meget råd andet end havde det været mig var jeg gået. Min mand skulle lige vise den samme respekt for mig herhjemme, så ville han vide hvor døren var. Jeg forstår ikke de kvinder som gider eller har overskudet til at lave det hele derhjemme, og mænd som har kvinder som går hjemme med små børn burde fatte at det også er hårdt arbejde. Han tager dig for givet det er min mening. herfra

Anmeld

14. oktober 2010

3xM

Perl skriver:

Jeg syntes umiddelbart jeg har set dig skrive noget lign. om din mand før. Og jeg forstår ærligt talt ikke du gider... Jeg kan ikke give dig så meget råd andet end havde det været mig var jeg gået. Min mand skulle lige vise den samme respekt for mig herhjemme, så ville han vide hvor døren var. Jeg forstår ikke de kvinder som gider eller har overskudet til at lave det hele derhjemme, og mænd som har kvinder som går hjemme med små børn burde fatte at det også er hårdt arbejde. Han tager dig for givet det er min mening. herfra

njaej havde en tråd engang med manden der er karriere mand...

hvilket han jo er og ikke bare til tider kan nøjes med 7-4 job og fair nok han har en hobby på prof. plan og disse ting vidste jeg da jeg gik ind i vores forhold...men manglede bestemt at vide at han skam var helt normal på de områder...

han har kunne balancere mellem det hele til perfektion, men ikke i øjeblikket og ifht til en tidligere opr.. tråd er der flere mænd som nybagt far der reagere fra normalen, og det er det jeg er ude i...

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

njaej havde en tråd engang med manden der er karriere mand...

hvilket han jo er og ikke bare til tider kan nøjes med 7-4 job og fair nok han har en hobby på prof. plan og disse ting vidste jeg da jeg gik ind i vores forhold...men manglede bestemt at vide at han skam var helt normal på de områder...

han har kunne balancere mellem det hele til perfektion, men ikke i øjeblikket og ifht til en tidligere opr.. tråd er der flere mænd som nybagt far der reagere fra normalen, og det er det jeg er ude i...

Altså jeg ved det ikke min mand er den bedste far i verden så han har ikke reageret dårligt på noget tidspunkt. Han står også op om natten og den slags (dog ikke med den lille når han arbejder, men ellers) men bare nu hvis vores datter græder står han også op nogen gange.

Og han laver ting derhjemme og hjælper til. Men måske det har noget at gøre med at din mand føler sig til side sat? nogen gange sker der jo at de bliver deprimeret på en eller anden måde?? eller at de føler kvinden glemmer dem. Fordi kvinden er så optaget af barnet..

Anmeld

14. oktober 2010

3xM

Perl skriver:

Altså jeg ved det ikke min mand er den bedste far i verden så han har ikke reageret dårligt på noget tidspunkt. Han står også op om natten og den slags (dog ikke med den lille når han arbejder, men ellers)

Og han laver ting derhjemme og hjælper til. Men måske det har noget at gøre med at din mand føler sig til side sat? nogen gange sker der jo at de bliver deprimeret på en eller anden måde?? eller at de føler kvinden glemmer dem. Fordi kvinden er så optaget af barnet..

tanken har strejfet mig om det er hans prob. underligt hvis det er hans grund, gør meget ud af mig selv til han kommer hjem, hveranden weekend er vi ude at spise, jeg deltager i hans hobby selv efter baby er kommet...

så ved ikke om han har en tendens til at glemme at holde kærlighed i live, han har invt. til rom i nov. men hva hjælper det mig at skal vente på det når det er i hverdagen jeg vil vide jeg bare er den eneste ene...

vi har jo heller ikke kendt hinanden længe ( han er ikke bio far til Milas) så vi skal lære hinanden at kende nu som kærester og forældre, han har bestemt taget en stor mundfuld da han forelskede sig i en gravid og ved der slåskampe fra babys BF , så der er rigtig mange ting at kæmpe med, men selvf. undskylder jeg ham pt.

men vil meget gerne vide fra andre hvis mænd har reageret chokerende og fik i en tidligere tråd denne opfattelse at det faktisk var mange, hmmm og så gik man og var flov og tænkte det er tabu emne når alt ikke altid er rosenrødt

Anmeld

14. oktober 2010

klmf

Sveske, jeg synes han pisser godt og grundigt på dig...

Hvor mange dage var det nu siden du havde født? Og du skal gøre det hele i hjemmet - nej!! Han har valgt HELE pakken, dvs. også at hjælpe med den lille og tage sin del af opgaverne derhjemme.

Og bestemme om du skal tage væk et par dage? Tsk, tsk - han skal bare lukke.

I skal snakke godt og grundigt sammen, for sådan her skal du da ikke leve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.