19+4..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Pige2009

Sabina92 skriver:

Jeg gør mit bedste, ville ønske jeg kunne

Håber det bliver bedre når jeg mærker ham hver dag

Ja, det håber jeg også for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

EmOssA

det som jeg ikke kan lide er at vente længere end ventet så får man virkelig endnu mere sommerfugle i maven og kan ikke vente til at lægge og se den lille bevæge sig rundt

jeg syntes også når de første blide spark man kommer til at mærke efterhånden bliver noget man kommer til at savne så du skal bare nyde de spark du kommer til at få også jeg savner det virkelig., og kan også mærke lidt efterhånden nu .,

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Emine skriver:

det som jeg ikke kan lide er at vente længere end ventet så får man virkelig endnu mere sommerfugle i maven og kan ikke vente til at lægge og se den lille bevæge sig rundt

jeg syntes også når de første blide spark man kommer til at mærke efterhånden bliver noget man kommer til at savne så du skal bare nyde de spark du kommer til at få også jeg savner det virkelig., og kan også mærke lidt efterhånden nu .,

Jeg kan godt mærke små blide spark indimellem (; det er rigtig rart. Hvor langt er du?

Anmeld

14. oktober 2010

EmOssA

dette er min 2. graviditet, jeg er 16+5 uger idag., har termin d.26 men jeg har et indlæg inde på mistet et barn hvis du vil læse om hvad der gik til 1. graviditet. ,

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Emine skriver:

dette er min 2. graviditet, jeg er 16+5 uger idag., har termin d.26 men jeg har et indlæg inde på mistet et barn hvis du vil læse om hvad der gik til 1. graviditet. ,

Jeg har læst det  

- Jeg bliver bare så bange når jeg læser sådan nogle ting s;

Anmeld

14. oktober 2010

EmOssA

fordi jeg kommer til at være angstfuld i de uger er jeg blevet tilbudt om at sættes i gang 38 uger hvis barnet er sund og rask,. er meget forvirret,. ved ikke hvad jeg skal,.

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Emine skriver:

fordi jeg kommer til at være angstfuld i de uger er jeg blevet tilbudt om at sættes i gang 38 uger hvis barnet er sund og rask,. er meget forvirret,. ved ikke hvad jeg skal,.

Det lyder altså godt hvis de vil sætte dig igang. Er du ellers nervøs nu og sådan?

Anmeld

14. oktober 2010

EmOssA

ja når jeg tænker på det,. jeg tænker ikke så meget på jeg er gravid før jeg kommer til at mærke bedre, men der er ingen og intet der kan fjerne den angst jeg har indeni så der er noget der vil køre heletiden men prøver virkelig at undgå det hvis du forstår mig

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Emine skriver:

ja når jeg tænker på det,. jeg tænker ikke så meget på jeg er gravid før jeg kommer til at mærke bedre, men der er ingen og intet der kan fjerne den angst jeg har indeni så der er noget der vil køre heletiden men prøver virkelig at undgå det hvis du forstår mig

forstår dig godt ): det skal nok lykkes for jer denne gang

Anmeld

15. oktober 2010

Sabina92

Jeg er så ked af det idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.