19+4..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Pige2009

Sabina92 skriver:

sådan er det også her ((:

Er der ingen der kan fortælle om hvordan den MD scanning forgår og hvad der bliver tjekket?

Der bliver som navnet indikerer tjekket for misdannelser og så bliver de indre organer også tjekket for at se om det hele fungerer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Sabina92

Baagøe skriver:

Der bliver som navnet indikerer tjekket for misdannelser og så bliver de indre organer også tjekket for at se om det hele fungerer

Hold op hvor er jeg nervøs  øvv vil så gerne snart nyde at være gravid

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Sabina92 skriver:

Hold op hvor er jeg nervøs  øvv vil så gerne snart nyde at være gravid

Jeg tror de fleste har sommerfugle i maven inden MD-scanningen, men de viser sig jo mestendels at være ubegrundet. En lille sund bekymring er nu meget godt...

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Baagøe skriver:

Jeg tror de fleste har sommerfugle i maven inden MD-scanningen, men de viser sig jo mestendels at være ubegrundet. En lille sund bekymring er nu meget godt...

Ja det er helt rigtig  Kan heller ikke forstå hvorfor jeg skal hahve det sådan hver gang. selvom jeg er blevet scannet 3 gange hvor to af dem var på en privat. Hvor alt var fint sagde de

Anmeld

14. oktober 2010

EmOssA

Det er sådanne en god oplevelse alle de scanninger man kommer igennem og ser den lille er sund og rask,.

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Sabina92 skriver:

Ja det er helt rigtig  Kan heller ikke forstå hvorfor jeg skal hahve det sådan hver gang. selvom jeg er blevet scannet 3 gange hvor to af dem var på en privat. Hvor alt var fint sagde de

Slip bekymringerne og nyd graviditeten

Anmeld

14. oktober 2010

sandratobias

Min mave ændre sig oz... Så tror da det er ganske normalt...

Sandra - uge 20+4

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Emine skriver:

Det er sådanne en god oplevelse alle de scanninger man kommer igennem og ser den lille er sund og rask,.

Kan virkelig heller ikke forstå, hvorfor jeg skal have det sådan, når jeg har set ham derinde (:

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Baagøe skriver:

Slip bekymringerne og nyd graviditeten

Jeg gør mit bedste, ville ønske jeg kunne

Håber det bliver bedre når jeg mærker ham hver dag

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

sandratobias skriver:

Min mave ændre sig oz... Så tror da det er ganske normalt...

Sandra - uge 20+4

Gooodt så er det ikke bare mig (: Ligner til tider en der er ved at sprække, og så fx. morgen en der ikke er så langt henne. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.