Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabina92 skriver: sådan er det også her ((: Er der ingen der kan fortælle om hvordan den MD scanning forgår og hvad der bliver tjekket?
sådan er det også her ((:
Er der ingen der kan fortælle om hvordan den MD scanning forgår og hvad der bliver tjekket?
Der bliver som navnet indikerer tjekket for misdannelser og så bliver de indre organer også tjekket for at se om det hele fungerer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Der bliver som navnet indikerer tjekket for misdannelser og så bliver de indre organer også tjekket for at se om det hele fungerer
Hold op hvor er jeg nervøs øvv vil så gerne snart nyde at være gravid
Sabina92 skriver: Hold op hvor er jeg nervøs øvv vil så gerne snart nyde at være gravid
Jeg tror de fleste har sommerfugle i maven inden MD-scanningen, men de viser sig jo mestendels at være ubegrundet. En lille sund bekymring er nu meget godt...
Baagøe skriver: Jeg tror de fleste har sommerfugle i maven inden MD-scanningen, men de viser sig jo mestendels at være ubegrundet. En lille sund bekymring er nu meget godt...
Ja det er helt rigtig Kan heller ikke forstå hvorfor jeg skal hahve det sådan hver gang. selvom jeg er blevet scannet 3 gange hvor to af dem var på en privat. Hvor alt var fint sagde de
Sabina92 skriver: Ja det er helt rigtig Kan heller ikke forstå hvorfor jeg skal hahve det sådan hver gang. selvom jeg er blevet scannet 3 gange hvor to af dem var på en privat. Hvor alt var fint sagde de
Slip bekymringerne og nyd graviditeten
Min mave ændre sig oz... Så tror da det er ganske normalt...
Sandra - uge 20+4
Emine skriver: Det er sådanne en god oplevelse alle de scanninger man kommer igennem og ser den lille er sund og rask,.
Det er sådanne en god oplevelse alle de scanninger man kommer igennem og ser den lille er sund og rask,.
Kan virkelig heller ikke forstå, hvorfor jeg skal have det sådan, når jeg har set ham derinde (:
Baagøe skriver: Slip bekymringerne og nyd graviditeten
Jeg gør mit bedste, ville ønske jeg kunne
Håber det bliver bedre når jeg mærker ham hver dag
sandratobias skriver: Min mave ændre sig oz... Så tror da det er ganske normalt... Sandra - uge 20+4
Gooodt så er det ikke bare mig (: Ligner til tider en der er ved at sprække, og så fx. morgen en der ikke er så langt henne. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128