Bryster som tunge vandmeloner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

thilde-tusindfryd

JustMe skriver:

Mine bryster er også godt ømme; men primært brystvorterne og især morgen og aften eller hvis jeg fryser, så de trækker sig lidt sammen.  De føles dog ikke synderligt tunge, så vidt jeg lige kan huske og kan sagtens gå uden bh. Mine er 70E/75D. De er vokset en ganse lille bitte smule, men ikke en hel skålstørrelse endnu. Men det kommer nok....er trods alt stadig kun i 9. uge

Jeg tissede til gengæld rigtig tit i uge 3-4-5 stykker. Ikke særligt meget ad gangen, men havde følelsen af at skulle tisse hele tiden (der havde jeg så også blærebetændelse, så det havde nok en del af skylden). Det hænder stadig, at jeg føler jeg skal tisse, og der så næsten ikke kommer noget, men det er stilnet meget af

Mine brystvorter er også mere følsomme. Ikke ligefrem ømme, men bare mere sensitive. Kan godt genkende beskrivelsen af, at det er lidt ubehageligt, når de trækker sig sammen, fx når det er koldt.

Da jeg var gravid sidste efterår havde jeg en lidt anden oplevelse af mine bryster. De var også lidt ømme, men jeg var mere generet af, at brystvorterne sved, som om der var chili på. DEt var ret ubehageligt

Håber ikke, jeg kommer til at opleve det igen. Var lidt længere henne dengang, så det kan jo nå at komme endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.