Bryster som tunge vandmeloner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.073 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Er der andre, der oplever at have utrolig tunge, ømme bryster, som to store vandmeloner allerede i uge 6 ?

Når jeg tager min BH af om aftenen især, så er de bare ømme.

Nu skal det måske lige siges, at jeg i forvejen har temmelig store bryster (skål E og F). Det gør det selvfølgelig ikke nemmere. Med en skål A oplever man vel næppe problemet så udpræget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Elvers

Jeg kan sagtens nikke genkendende til din beskrivelse... For mig var det lige som om, at jeg bare skulle se den positive test, og så blev de ømme og voksede et par størrelser fra det ene øjeblik til det andet  (og jeg var også en E/F skål inden) De var så ømme, at jeg dårligt nok kunne sove på maven... og nu er jeg i 21. uge, og ømheden har fortaget sig en del, men størrelsen er stadig størrelse meget stor

Anmeld

14. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Elvers skriver:

Jeg kan sagtens nikke genkendende til din beskrivelse... For mig var det lige som om, at jeg bare skulle se den positive test, og så blev de ømme og voksede et par størrelser fra det ene øjeblik til det andet  (og jeg var også en E/F skål inden) De var så ømme, at jeg dårligt nok kunne sove på maven... og nu er jeg i 21. uge, og ømheden har fortaget sig en del, men størrelsen er stadig størrelse meget stor

Ja, jeg har også problemer med at sove på maven. De kan ikke rigtig komme til at ligge på en måde, så det ikke gør ondt

Det er nu ikke fordi, at det generer mig voldsomt. Men nu er jeg heller ikke særlig fysisk aktiv for tiden. Hvis man nu skulle dyrke motion, løbe elign., så ville det nemt ku være til gene. For det er svært at finde noget, der kan støtte så meget, at det er helt uproblematisk.

Jeg ville gerne igang igen med at træne lidt.

Hvad gør I andre ?

Anmeld

14. oktober 2010

henriette34

thilde-tusindfryd skriver:

Er der andre, der oplever at have utrolig tunge, ømme bryster, som to store vandmeloner allerede i uge 6 ?

Når jeg tager min BH af om aftenen især, så er de bare ømme.

Nu skal det måske lige siges, at jeg i forvejen har temmelig store bryster (skål E og F). Det gør det selvfølgelig ikke nemmere. Med en skål A oplever man vel næppe problemet så udpræget ?

må jeg spørge om du rendte på wc konstant lige op til den positive test? jeg tisser hele tiden og min mens skulle ha været der igår. fik sat 2 æg op d, 4 okt.

Anmeld

14. oktober 2010

Lauritzen

Jeg kender det kun alt for godt, jeg startede ud med en f-g skål og lad mig bare sige det sådan, at de bestemt ikke er blevet mindre. Jeg tør slet ikke tænke på hvor store de bliver når mælken løber til.. 

Mht. ømheden så kommer og går det i perioder for mit vedkommende. Jeg har desværre ikke fundet en måde at slippe for det, men fandt ud af, at det tit var rigtig slemt når jeg havde brugt en bestemt BH, så den er lagt væk..  

Anmeld

14. oktober 2010

Maja88

jeg var inden jeg var gravid en 70 H og er nu steget til en 75 H- havde ellers frygtet de ville blive kæmpe lkæmpe, sys jeg nu også er de er blevet de er blevet 15cm større. så er lidt vild. men mine er også ømme og tunge. men ja er jeg jo desværre vant til

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Det er helt almindeligt at have ømme bryster i starten af ens graviditet, men det forsvinder som regel efter uge 10-11 stykker

Anmeld

14. oktober 2010

thilde-tusindfryd

henriette34 skriver:

må jeg spørge om du rendte på wc konstant lige op til den positive test? jeg tisser hele tiden og min mens skulle ha været der igår. fik sat 2 æg op d, 4 okt.

Hm.. det kan jeg ikke huske, men i sidste uge husker jeg, at jeg ret tit rendte på toilettet. Da var jeg i 5. uge. Og det er ikke så slemt nu.

Anmeld

14. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Lauritzen skriver:

Jeg kender det kun alt for godt, jeg startede ud med en f-g skål og lad mig bare sige det sådan, at de bestemt ikke er blevet mindre. Jeg tør slet ikke tænke på hvor store de bliver når mælken løber til.. 

Mht. ømheden så kommer og går det i perioder for mit vedkommende. Jeg har desværre ikke fundet en måde at slippe for det, men fandt ud af, at det tit var rigtig slemt når jeg havde brugt en bestemt BH, så den er lagt væk..  

Ja, det er også værst hos mig, når jeg har haft en bestemt BH på, som giver mig sådan lidt trut-bryster. Har ikke lagt så meget mærke til det, når jeg bruger andre BH.

Anmeld

14. oktober 2010

JustMe

Mine bryster er også godt ømme; men primært brystvorterne og især morgen og aften eller hvis jeg fryser, så de trækker sig lidt sammen.  De føles dog ikke synderligt tunge, så vidt jeg lige kan huske og kan sagtens gå uden bh. Mine er 70E/75D. De er vokset en ganse lille bitte smule, men ikke en hel skålstørrelse endnu. Men det kommer nok....er trods alt stadig kun i 9. uge

Jeg tissede til gengæld rigtig tit i uge 3-4-5 stykker. Ikke særligt meget ad gangen, men havde følelsen af at skulle tisse hele tiden (der havde jeg så også blærebetændelse, så det havde nok en del af skylden). Det hænder stadig, at jeg føler jeg skal tisse, og der så næsten ikke kommer noget, men det er stilnet meget af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.