Så meget væske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Hej Piger..

Så har jeg været ved lægen idag og fået målt blodtrykket og det var normalt og der er godt nok meget væske i kroppen, men ikke for meget til at det er alvorligt. Jeg har så ikke fået svar fra min urin endnu, men det får jeg på mandag så håber ikke at jeg skal på pencilin igen.. Men tak fordi i læste med.  Man er jo lidt bekymret nu hvor man slet ikke ved hvad det er der sker med ens krop..

Fra Prisana 35+6

Hvor er det dejligt at det ikke er ALVORLIGT...!!

Sagde din læge ikke at hvis det blir værre sku du ringe igen? - Det er ihvertfald vigtigt at du holder godt øje med din krop og de signaler den sender dig..!!

Jeg brugte også støttestrømper i graviditeten med tvillingerne - og ellers drak jeg ihvertfald 4L vand om dagen..!! Det er smadder vigtigt at du også får slappet godt af og får lagt dig til rette om natten..!! Hvis det begynder at spænde i dine ben når du sover hvilket det godt kan pga. væsken så prøv at smid en pude mellem dine ben..!

Jeg kan nemlig hellere ikke sove på ryggen HUHA føler jeg blir kvalt og blir rigtig rigtig dårlig lyn hurtigt når jeg lægger på ryggen..!! Hvis du har købt ammepude - så er den altså også skøn at ligge med mellem dine ben.. Den støtter bare rigtig godt og meget.. Og sørg for ikke at læg for højt med dit hoved så du får rettet kroppen rigtig godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

Hvor er det dejligt at det ikke er ALVORLIGT...!!

Sagde din læge ikke at hvis det blir værre sku du ringe igen? - Det er ihvertfald vigtigt at du holder godt øje med din krop og de signaler den sender dig..!!

Jeg brugte også støttestrømper i graviditeten med tvillingerne - og ellers drak jeg ihvertfald 4L vand om dagen..!! Det er smadder vigtigt at du også får slappet godt af og får lagt dig til rette om natten..!! Hvis det begynder at spænde i dine ben når du sover hvilket det godt kan pga. væsken så prøv at smid en pude mellem dine ben..!

Jeg kan nemlig hellere ikke sove på ryggen HUHA føler jeg blir kvalt og blir rigtig rigtig dårlig lyn hurtigt når jeg lægger på ryggen..!! Hvis du har købt ammepude - så er den altså også skøn at ligge med mellem dine ben.. Den støtter bare rigtig godt og meget.. Og sørg for ikke at læg for højt med dit hoved så du får rettet kroppen rigtig godt..

Jo, han sagde at jeg skulle ringe hvis jeg bliver det mindste i tvivl for jeg har haft døjet meget med for højt blodtryk..

Jeg ligger med ammepude mellem benene i forvejen og en ekstra pude under maven, det er virkelig belastende   Men sådan skal det jo være..

Jeg tror også at jeg skal til at gå med støttestrømper.. Og drikker en masse vand.. Men tak for tippet søde..

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Jo, han sagde at jeg skulle ringe hvis jeg bliver det mindste i tvivl for jeg har haft døjet meget med for højt blodtryk..

Jeg ligger med ammepude mellem benene i forvejen og en ekstra pude under maven, det er virkelig belastende   Men sådan skal det jo være..

Jeg tror også at jeg skal til at gå med støttestrømper.. Og drikker en masse vand.. Men tak for tippet søde..

Ja det er altså ikke altid sjovt atvære gravid når man skal sove...!!

Altså hvis du har døjet og stadig døjer med forhøjet blodtryk så forstår jeg ikke han ikke sender dig til JM... ? Altså nu har jeg lige læst side op og ned omkring svangerskabsforgiftning og det er bare FARESIGNALET over ALLE faresignaler..! Altså med blodtrykket og vand i kroppen

Anmeld

14. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

Ja det er altså ikke altid sjovt atvære gravid når man skal sove...!!

Altså hvis du har døjet og stadig døjer med forhøjet blodtryk så forstår jeg ikke han ikke sender dig til JM... ? Altså nu har jeg lige læst side op og ned omkring svangerskabsforgiftning og det er bare FARESIGNALET over ALLE faresignaler..! Altså med blodtrykket og vand i kroppen

Jamen han mente at at når mit blodtrykt er normalt og han synes ikke at jeg er hævet ret meget i benene da han kiggede på mig tidligere idag.. Men jeg skal selv til jordmoder på onsdag så må jeg lige høre hende nærmere.. Men lige nu ligger mit blodtryk som det skal.. men synes jeg har meget væske i kroppen.. Men det synes lægen ikke.. Så det er måske bare mig, men det er værst om aftenen. Jeg tror også at jeg skal lære at hvile lidt mere, synes jeg er i gang hele dagen, må hellere finde stop knappen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.