Prisana skriver:
Hej Piger..
Så har jeg været ved lægen idag og fået målt blodtrykket og det var normalt og der er godt nok meget væske i kroppen, men ikke for meget til at det er alvorligt. Jeg har så ikke fået svar fra min urin endnu, men det får jeg på mandag så håber ikke at jeg skal på pencilin igen.. Men tak fordi i læste med.
Man er jo lidt bekymret nu hvor man slet ikke ved hvad det er der sker med ens krop.. 
Fra Prisana 35+6
Hvor er det dejligt at det ikke er ALVORLIGT...!!
Sagde din læge ikke at hvis det blir værre sku du ringe igen? - Det er ihvertfald vigtigt at du holder godt øje med din krop og de signaler den sender dig..!!
Jeg brugte også støttestrømper i graviditeten med tvillingerne - og ellers drak jeg ihvertfald 4L vand om dagen..!! Det er smadder vigtigt at du også får slappet godt af og får lagt dig til rette om natten..!! Hvis det begynder at spænde i dine ben når du sover hvilket det godt kan pga. væsken så prøv at smid en pude mellem dine ben..!
Jeg kan nemlig hellere ikke sove på ryggen HUHA føler jeg blir kvalt og blir rigtig rigtig dårlig lyn hurtigt når jeg lægger på ryggen..!! Hvis du har købt ammepude - så er den altså også skøn at ligge med mellem dine ben.. Den støtter bare rigtig godt og meget.. Og sørg for ikke at læg for højt med dit hoved så du får rettet kroppen rigtig godt..
Anmeld