Så meget væske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Papaya

Hej tøser..

Nu er jeg i min 36. uge 35+6 i morgen og synes at jeg har meget væske i kroppen. Bare på de sidste 3 dage synes jeg at det er ekstremt. Mine hænder ligner nogle pølser og tæer = cocktailpølser og det klør under fødderne og i mine hænder. Ved godt at det er normalt at have væske i kroppen, men jeg synes bare at det er gået stærkt de sidste 3 dage.. Det strammer helt vildt når jeg knytter hænderne sammen.. Er det normalt at det går så stærkt nu?? Og at det skal klø så meget og får kramper om natten i læggen og det gør mega ondt!!

Håber at der er nogen som har prøvet det samme eller i hvert falde kan fortælle mig at det er meget normalt..

Fra Prisana 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

6800

Tror jeg ville ringe til fødegang eller din læge, det må helst ikke komme pludseligt...

Anmeld

13. oktober 2010

Papaya

6800 skriver:

Tror jeg ville ringe til fødegang eller din læge, det må helst ikke komme pludseligt...

Ved du om det er farligt??

Anmeld

14. oktober 2010

katrine26

hejsa..

Mit er også kommet lige pludselig hen over et par dage er selv 35+3 idag..det enste man kan gør er af drikke rigligt med vand og bene op så de ligger over hjertet.

Men ville da lige få taget mit tryk hos lægen om det er normalt for vis det er højt kan det været tegn på svangerskabforgiftning. fik selv mit tage i dag hos jordmoren og det så fint ud så jeg må bare op med fødderne og huske at bevæge min finger.

katrine26

Anmeld

14. oktober 2010

Papaya

Glemte så at skrive at hver gang jeg har været ved lægen får jeg at vide at jeg har meget protein i min urin..?? Og skulle aflevere en urin prøve igår ved lægen eftersom jeg har haft urinvejsinfektion og været på pencilin i 3 dage i sidste uge, men hos lægen fandt de åbentbart noget som gjorde at de skulle sende min urin til dyrkning på sygehuset.. Så jeg får ikke svar før fredag morgen. Kan det have noget med hinanden at gøre.. Ved godt at det lyder lidt forvirrende, men håber at I forstår hvad jeg mener alligevel, ellers må I spørge.

Anmeld

14. oktober 2010

sandratobias

Ville nok få taget blodtryk... Ku være svangerskabsforgiftning... Havde det selv da jeg ventede min den 1... Var så desværre kun i uge 31...

Anmeld

14. oktober 2010

Papaya

katrine26 skriver:

hejsa..

Mit er også kommet lige pludselig hen over et par dage er selv 35+3 idag..det enste man kan gør er af drikke rigligt med vand og bene op så de ligger over hjertet.

Men ville da lige få taget mit tryk hos lægen om det er normalt for vis det er højt kan det været tegn på svangerskabforgiftning. fik selv mit tage i dag hos jordmoren og det så fint ud så jeg må bare op med fødderne og huske at bevæge min finger.

katrine26

Jeg må prøve at ligge med fødderne oppe og drikke en masse væske.. Men det bliver ikke nemt at ligge med fødderne oppe når jeg ikke kan ligge på ryggen mere..  Jeg må prøve mig frem..

Anmeld

14. oktober 2010

6800

Prisana skriver:

Ved du om det er farligt??

Den kan og jeg mener KAN være begyndende svangerskabsforgiftning...men det behøver ikke være noget alvorligt...

Anmeld

14. oktober 2010

Papaya

Hej Piger..

Så har jeg været ved lægen idag og fået målt blodtrykket og det var normalt og der er godt nok meget væske i kroppen, men ikke for meget til at det er alvorligt. Jeg har så ikke fået svar fra min urin endnu, men det får jeg på mandag så håber ikke at jeg skal på pencilin igen.. Men tak fordi i læste med.  Man er jo lidt bekymret nu hvor man slet ikke ved hvad det er der sker med ens krop..

Fra Prisana 35+6

Anmeld

14. oktober 2010

dithmer

Hej. Jeg døjer selv med meget væske i kroppen, som dig både hænder, ben og fødder. Har købt mig et par støttestrømper som fungerer super godt. Jeg har også meget protein i urinen men dette skulle ikke betyde noget hvis blodtrykket er normalt. Det er simpelthen fordi ens system er påvirket. Væsken i kroppem forsvinder heldigvis igen efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.