Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nvm skriver: sidder bare og stener facebook
sidder bare og stener facebook
Kender det godt, jeg er så gået over til at stene baby ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sidder og fordøjer den seneste tids begivenheder...
TbCp skriver: Sidder i sengen med min iPhone. Har så svært ved at falde i søn for tiden og så kan tiden jo bruges her
Sidder i sengen med min iPhone. Har så svært ved at falde i søn for tiden og så kan tiden jo bruges her
Træls :-(
NatasjaL skriver: Træls :-(
NatasjaL skriver: Kender det godt, jeg er så gået over til at stene baby ;-)
ja en den tar jeg også med...stener det hele hehe
SussieThyssen skriver: LOL er du tosset..gået i seng??? Det er jo tidligt på aftenen. Næ jeg hygger mig med baby.dk ind imellem at jeg hænger vasketøj op, leger med hunnerkillingen Elvis og pjatter rundt med sønneke, og så følger jeg også lige med i redningen af de 33 minearbejdere i Chile.Vores tv har kørt på Skynews siden sidste nat og det er utroligt spændende at følge med i.KærligstSussie
LOL er du tosset..gået i seng??? Det er jo tidligt på aftenen. Næ jeg hygger mig med baby.dk ind imellem at jeg hænger vasketøj op, leger med hunnerkillingen Elvis og pjatter rundt med sønneke, og så følger jeg også lige med i redningen af de 33 minearbejdere i Chile.Vores tv har kørt på Skynews siden sidste nat og det er utroligt spændende at følge med i.KærligstSussie
Jeg skulle lige lukke computeren ned først jeg gik i seng, men faldt over baby.dk på vejen. Har været i gang hele aftenen med madlavning, ked-af-det baby og barnedåbsforberedelser og trængte lige til et pustehul.
twinboys skriver: Ejjj du siger noget... få mig så smidt i seng... skal jo snart op igen,,,og ned og sove ved siden af syg dreng...
Ejjj du siger noget... få mig så smidt i seng... skal jo snart op igen,,,og ned og sove ved siden af syg dreng...
Du må ihvertfald sove godt, når du når så langt
Low skriver: Jeg ligger på sofaen sammen med min dreng(han sover). Jeg ser bare tv imens jeg kigger lidt på facebook og baby.dk
Jeg ligger på sofaen sammen med min dreng(han sover). Jeg ser bare tv imens jeg kigger lidt på facebook og baby.dk
Hyggeligt :-)
NatasjaL skriver: Du må ihvertfald sove godt, når du når så langt
jo tak ejjj nu skal jeg nat nat piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128