På denne tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
65 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

NatasjaL

Er der stadig nogle af jer dejlige damer der er oppe på denne tid, og hvis i er, hvad laver i? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

charlottekri

venter på at manden kommer hjem fra arbejde og overvejer at gå i seng

Anmeld

13. oktober 2010

AnneBJ

Overvejer at finde min seng, men har hele hovedet fuld af snot og må ikke bruge næsespray pga. bebs... Så nu tager jeg nok noget mad, og går så i seng bagefter

Anmeld

13. oktober 2010

nvm

sidder bare og stener facebook

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

Er der stadig nogle af jer dejlige damer der er oppe på denne tid, og hvis i er, hvad laver i? :-)

ikke en skid hænger i sofaen med hunden og kæresten. min barsel startede i mandags, så jeg NÆGTER at gå tidligt i seng.. for jeg skal sove imorgen til jeg vågner..  

Anmeld

13. oktober 2010

AnneBJ

bøgelund1 skriver:

hænger i sofaen med manden og kæresten...

Spændende koncept....

Anmeld

13. oktober 2010

TbCp

Sidder i sengen med min iPhone. Har så svært ved at falde i søn for tiden og så kan tiden jo bruges her

Anmeld

13. oktober 2010

Mai-pigen

Jeg kom hjem kl.22 fra min mormor, hvor vi havde spist til aften.. Kæresten og den ældste søn var gået hjem, men jeg måtte lige blive og amme min søn på 3 uger, han har ikke rigtig nogen rytme endnu.. Nu ligger han ved farmand, og jeg skulle bare lige se hvad der skete på baby.dk.. Men nu vil jeg ha lidt søvn inden baby melder sig igen!!!

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

AnneBJ skriver:

Spændende koncept....

hahaa.. så må jeg være pææænt træt alligevel. mener HUNDEN og kæresten.. det lyder lidt bedre.... 

Anmeld

13. oktober 2010

SussieThyssen

LOL er du tosset..gået i seng??? Det er jo tidligt på aftenen.
Næ jeg hygger mig med baby.dk ind imellem at jeg hænger vasketøj op, leger med hunnerkillingen Elvis og pjatter rundt med sønneke, og så følger jeg også lige med i redningen af de 33 minearbejdere i Chile.
Vores tv har kørt på Skynews siden sidste nat og det er utroligt spændende at følge med i.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.