Slimet kan sagtens stamme fra snot han har sunket, og det kan blive farvet af mad, så jeg ville nok se an et par dage før jeg gjorde mere lige ved det, medmindre han for feber osv. selvfølgelig..
Min yngste, Alberte, raller også helt vildt, og har faktisk gjort det mere eller mindre fra hun var en uges tid.. De høretests der bliver taget når de er helt små, de måtte tages om 3 gange før det lykkedes pga. 'indvendig' larm.. Hos hende sidder det og kører op og ned i de øverste luftveje, der er altså intet på lungerne, og derfor heller ikke noget der skal behandles.. Jeg har ikke selv været i tvivl (har Elias også med svær astma som raller, hvæser osv. ved anfald), og selvom lægen ved 5 mdrs. mente hun godt nok lød til at have AB, så måtte hun alligevel give mig ret i at der ikke var noget da hun først var blevet lyttet på

De kan ikke finde ud af at hoste det væk i den alder, og det lyder altså ofte meget voldsommere end det egentlig er

Så så længe hans vejrtrækning ellers er pæn (ingen indtrækninger, rolig vejrtrækning osv.) så tror jeg desværre ikke der kan gøres så meget...
Anmeld