Emperal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Moar2011

MoarJ skriver:

Håber virkelig også at det bliver en bedre graviditet...  

men har hørt, at man også kan få kvalme fordi man "glemmer" at spise noget oftes end man plejer, var det sådan en kvalme du havde?

- synes det er rigtig hårdt at arbjede, når man har sådan en kvalme :s ..

synes det fedt at du ikke har tabt modet til at få en mere, efter en graviditet med kvalme og opkast hele vejen igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Mira0911

Babyklar skriver:

men har hørt, at man også kan få kvalme fordi man "glemmer" at spise noget oftes end man plejer, var det sådan en kvalme du havde?

- synes det er rigtig hårdt at arbjede, når man har sådan en kvalme :s ..

synes det fedt at du ikke har tabt modet til at få en mere, efter en graviditet med kvalme og opkast hele vejen igennem..

Den kvalme jeg havde var kvalme konstant, jeg var ikke sulten da jeg kastede så meget op... Hver gang jeg havde fået noget at spise, kom det hele op efter kort tid og sådan var det hele tiden... 

Jeg havde sagt fra starten i graviditeten, at jeg skal hvert fald ikke have flere børn... De er jo herlige og vidunderlige... Så en til skal vi have og arbejder ligeså stille på det... :) 

Anmeld

14. oktober 2010

Moar2011

MoarJ skriver:

Den kvalme jeg havde var kvalme konstant, jeg var ikke sulten da jeg kastede så meget op... Hver gang jeg havde fået noget at spise, kom det hele op efter kort tid og sådan var det hele tiden... 

Jeg havde sagt fra starten i graviditeten, at jeg skal hvert fald ikke have flere børn... De er jo herlige og vidunderlige... Så en til skal vi have og arbejder ligeså stille på det...  

min kvalme kommer når jeg har sovet om natten og når jeg er ved at være sulten ..

Jaa, men sir noget men gør noget andet heh

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Babyklar skriver:

min kvalme kommer når jeg har sovet om natten og når jeg er ved at være sulten ..

Jaa, men sir noget men gør noget andet heh

Præcis.. 

Håber virkelig det bliver i løbet af din graviditet... 

Anmeld

14. oktober 2010

Moar2011

MoarJ skriver:

Præcis.. 

Håber virkelig det bliver i løbet af din graviditet... 

. håber jeg virkelig også. ellers er de 9mdr meget lange :s

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Babyklar skriver:

. håber jeg virkelig også. ellers er de 9mdr meget lange :s

Krydser alt hvad kan for at det MEGET bedre... 

Anmeld

14. oktober 2010

Moar2011

MoarJ skriver:

Krydser alt hvad kan for at det MEGET bedre... 

1000 tak og i lige måde .- er skide nervøs for alt det der egentlig skal til at ske med min krop, men det er alle vel nok ved den første graviditet..

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Babyklar skriver:

1000 tak og i lige måde .- er skide nervøs for alt det der egentlig skal til at ske med min krop, men det er alle vel nok ved den første graviditet..

Tak...

Jeg selv var skide nervøs meget af tiden... Fik nogen gode samtaler med jm... 

Anmeld

14. oktober 2010

Moar2011

MoarJ skriver:

Tak...

Jeg selv var skide nervøs meget af tiden... Fik nogen gode samtaler med jm... 

hvad var du nervøs for hvis jeg må høre ? - for du har da klaret dig rigtig godt igennem det heh .

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Babyklar skriver:

hvad var du nervøs for hvis jeg må høre ? - for du har da klaret dig rigtig godt igennem det heh .

Jeg var nervøs for om hun vil tabe sig, når jeg ikke rigtig kunne spise, frygtede at fødslen vil gå i gang før tid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.