Hvad kan børn hvornår?? (ca. selvfølgelig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Thildesmor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Thildesmor

Low skriver:

Jeg mente den her

http://morsverden.dk/statistik/motorik_statistik.php

hehe også god side, gemmer bare begge to  så lige der både stod noget om spædbørn + småbørn på den anden også

Anmeld

13. oktober 2010

Millesmammi

mille kunne sidde alene da hun var 6 måneder, nu er hun 7, og hun kan ikke komme fremad endnu. min lillebror på 9 måneder er lige begyndt at kunne rejse sig op, og han kan også komme fremad

Anmeld

13. oktober 2010

Thildesmor

Millesmammi skriver:

mille kunne sidde alene da hun var 6 måneder, nu er hun 7, og hun kan ikke komme fremad endnu. min lillebror på 9 måneder er lige begyndt at kunne rejse sig op, og han kan også komme fremad

Åh jamen lige her passer det jo meget godt med alderen så  glæder mig til hun kan noget mere snart, men hepper på hende HVER dag   

Anmeld

13. oktober 2010

Thildesmor

mor-til-vanessa skriver:

altså det er jo meget forskelligt hvordan og hvornår de gør hvad. min sp sagde sådan her :

sidde mellem 5-10mdr

kravle 6-12 mdr 

gå 10 mdr - 1,5 år

og så er det jo forskelligt hvornår de har lyst til det.

min datter sad uden og vælte da hun var 5mdr. løftede hoved mens hun lå på maven og holde det 9 dage og kravlede 9,5 mdr. hun kan stå kort til af gange, og kan nogen gange gå få skridt i kun en hånd. 

men børn er meget forskellige og tror slet ikke på at det kun handler om at blive stimuleret. tror man kan stimuleret nok så meget, men hvis dit barn ikke er klar så sker det bare ikke.

ja det har du ret i

1000 tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.