ProjektBaby nu med håb skriver:
Syntes da lige denne tråd fortjener endnu et svar 
Jeg er gravid 2. gang nu, er 19+4, og selv da jeg "kun" var 4+0 kunne jeg tydeligt mærke forskel. Jeg kunne mærke hvordan min krop "fortalte" mig jeg skulle være mor igen. Testede præcis 7 uger efter jeg fik fjernet min spiral, og egentlig kun fordi min kæreste var nysgerrig... Havde ikke engang testdag, det var først senere på ugen, men jeg var helt 100 på der var bid.
Jeg tror det jeg mærkede var ikke kun maven gjorde sig klar, men hele kroppen gik i gang med og forberede sig stille og roligt... Vores sexliv har altid været rimelig aktivt, men pludselig var det ikke et interesse punkt for mig længere hvorimod min kæreste følte han fik endnu mere lyst inden jeg fik 2 flotte streger.. At min krop allerede udsendte signaler om "Hey big guy, du kan squ godt
"
Denne gang har jeg kunne mærke liv MEGET før tid, maven voksede utrolig stærk og hurtigt måtte jeg gå til bekendelse da selv vores kunder bemærkede min pludselige maveforøgelse...
Så JA jeg vil altid stå hårdt på man får symptomer hurtigere 2. gang end 1. gang...! Dem jeg kender som er blevet mor for 2 gang eller er gravid for 2. gang melder samme "historie" at det er tydelig forskel...
Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget 
Fuldstændig enig med dig....
Er selv 2 gangs gracid nu, og er "kun" 9+0 henne idag, men min mave er allerede vokset en del(efter egen mening). Jeg mærkede symptomer som brystspændinger, oppustethed osv omkring uger 4, så vidste med sikkerhed den var der, selvom jeg ikke testede der. Vidste det pga det var de samme symptomer jeg havde da jeg ventede min datter!!
Jeg testede positiv i uge 6 ca....
To graviditeter er ikke ens, have ingen problemer med kvalme eller noget ved min første graviditet, men nu her, der har jeg kvalme stort set dagen lang(dog uden opkast, heldigvis), men stadig træls med kvalme... Og så har jeg blødt en del!!! Men er helt 100% sikker på der er lliv og foster, da jeg blev scannet igår formiddags, pga mavesmerter og stor blødning(faktisk ligesom en menstration).
Håber mit svar hjalp dig lidt på vej