Mærker man symptomer meget tidligere end første...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.962 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Mira0911

Gang man var gravid... 

Ja.. 

Mærker man nogen forandringer i kroppen hurtigere end man gjorde første gang man var gravid? 

De fleste siger man kan se 2. graviditet noget tidligere end 1. graviditet - Er det rigtigt? 

Mærker man noget i maven før man tester positiv? 

Håber nogen kan komme med lidt erfaring omkring dette! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Mira0911

op... 

Anmeld

16. oktober 2010

Low

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål da jeg kun har fået et barn men jeg opper lige din tråd så kan det være at du får et svar

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Low skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål da jeg kun har fået et barn men jeg opper lige din tråd så kan det være at du får et svar

Tusind tak skal du have... Havde faktisk glemt at jeg havde oprettet den tråd... 

Anmeld

16. oktober 2010

maria_wlt

Jeg "mærkede" noget meget hurtigere her anden gang.. Var ikke mere end 3 uger henne før jeg ku se på maven at den ikke var helt som den plejer..  Og nu er den meget hurtigere "stor" end først gang...

Anmeld

16. oktober 2010

nvm

altså jeg synes ikke jeg har mærket noget som helst før 2 gang

Anmeld

16. oktober 2010

Frk.S

Nu ved jeg jo ikke noget om det, da jeg ikke engang har været gravid 1. gang endnu (eller forhåbentlig er jeg det nu ).

Men kunne det ikke tænkes, at man 2. gang bedre ved hvilke symptomer der er tegn på at man selv er gravid??  

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Frk.S skriver:

Nu ved jeg jo ikke noget om det, da jeg ikke engang har været gravid 1. gang endnu (eller forhåbentlig er jeg det nu ).

Men kunne det ikke tænkes, at man 2. gang bedre ved hvilke symptomer der er tegn på at man selv er gravid??  

Jo måske... 

Da jeg ventede Julie, havde jeg slet ikke nogen symptomer... De kom pludselig fra en sky fri himmel da jeg var knap var 8 uger henne og stod på lige indtil jeg fødte... 

Anmeld

16. oktober 2010

Low

Det er faktisk lidt underligt... jeg er på mini p-piller og jeg har fået af vide af min læge at jeg godt kan pletbløde og at man ikke skal regne 100% på sin mens. Sidst jeg havde mit lort var den 13 i sidste måned og jeg har ikke haft det siden. Jeg pletblødte her for 3 dages tid siden men det var MEGET lidt, det var meget lysserød udflåd. Og nu er det væk, altså nu er min udflåd helt hvidt som det plejer men jeg har stadig ikke haft mit lort og nu går jeg og virkelig har den følese af at jeg er gravid, ikke fysisk men i hoved. Men jeg tør ikke rigtig teste, jeg ved ikke hvorfor jeg ikke tør...

Anmeld

16. oktober 2010

TTM

Syntes da lige denne tråd fortjener endnu et svar

Jeg er gravid 2. gang nu, er 19+4, og selv da jeg "kun" var 4+0 kunne jeg tydeligt mærke forskel. Jeg kunne mærke hvordan min krop "fortalte" mig jeg skulle være mor igen. Testede præcis 7 uger efter jeg fik fjernet min spiral, og egentlig kun fordi min kæreste var nysgerrig... Havde ikke engang testdag, det var først senere på ugen, men jeg var helt 100 på der var bid.

Jeg tror det jeg mærkede var ikke kun maven gjorde sig klar, men hele kroppen gik i gang med og forberede sig stille og roligt... Vores sexliv har altid været rimelig aktivt, men pludselig var det ikke et interesse punkt for mig længere hvorimod min kæreste følte han fik endnu mere lyst inden jeg fik 2 flotte streger.. At min krop allerede udsendte signaler om "Hey big guy, du kan squ godt "

Denne gang har jeg kunne mærke liv MEGET før tid, maven voksede utrolig stærk og hurtigt måtte jeg gå til bekendelse da selv vores kunder bemærkede min pludselige maveforøgelse...

Så JA jeg vil altid stå hårdt på man får symptomer hurtigere 2. gang end 1. gang...! Dem jeg kender som er blevet mor for 2 gang eller er gravid for 2. gang melder samme "historie" at det  er tydelig forskel...

Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.