Et skridt frem og to tilbage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Det er meget svært. MEn er sikkert noget hun er helt fremme med i skoene end andre

Ja det kunne være rart hvis man kunne det

Det kan godt være, hun har i hvert fald en mening og temperament

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Det kan godt være, hun har i hvert fald en mening og temperament

Det er dejligt

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Det er dejligt

Jo jo nogle gange..Haha. Men ikke midt i Rema1000 når hun ikke lige gider stå i kø længere

Anmeld

13. oktober 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

En enkelt gang gør ikke noget, tror jeg. Men Maria har prøvet det 8 gange nu, mener jeg, og det gør noget ved hendes udvikling

Bare rolig

Det var dog skrækkeligt for hende - hvor er det synd

Dorthe

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Det var dog skrækkeligt for hende - hvor er det synd

Dorthe

Ja det er ikke sjovt for hende, men det er forhåbentlig være at være slut

Anmeld

13. oktober 2010

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Ja det er ikke sjovt for hende, men det er forhåbentlig være at være slut

Ja du er da sikkert blevet spurgt en million gange, men hvad er der dog galt med din guldklump, siden hun skal gå så skrækkeligt meget igennem?

Narkosen går ind og påvirker en masse celler i hjernen, som gør at de kan få små blackouts. Og jo dybere de kommer i narkose og jo længere, jo mere bliver hjernen påvirket.
Også voksne mennesker kan blive alvorligt påvirket af narkose.
Min x-svigermor fx blev en helt anden de første 14 dage efter en narkose, det var nærmest som om hun skiftede personlighed og blev en hylende, neurotisk furie, så klingede det langsomt af og hun blev sig selv igen. En sød, glad og kærlig kvinde.
Mærkeligt, mærkeligt.
For mit eget vedkommende, så får jeg ondt i hele kroppen, hvis jeg ikke får et specielt stof inden de giver mig narkosen, og jeg kan hverken krybe eller gå i de første 14 dage til 3 uger efter, og jeg kan bare ikke klare synet af mad
Ikke at jeg går og brækker mig, men jeg synes bare at lugten og synet er ulækkert.
Så sådan er vi så forskellige.

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Ja du er da sikkert blevet spurgt en million gange, men hvad er der dog galt med din guldklump, siden hun skal gå så skrækkeligt meget igennem?

Narkosen går ind og påvirker en masse celler i hjernen, som gør at de kan få små blackouts. Og jo dybere de kommer i narkose og jo længere, jo mere bliver hjernen påvirket.
Også voksne mennesker kan blive alvorligt påvirket af narkose.
Min x-svigermor fx blev en helt anden de første 14 dage efter en narkose, det var nærmest som om hun skiftede personlighed og blev en hylende, neurotisk furie, så klingede det langsomt af og hun blev sig selv igen. En sød, glad og kærlig kvinde.
Mærkeligt, mærkeligt.
For mit eget vedkommende, så får jeg ondt i hele kroppen, hvis jeg ikke får et specielt stof inden de giver mig narkosen, og jeg kan hverken krybe eller gå i de første 14 dage til 3 uger efter, og jeg kan bare ikke klare synet af mad
Ikke at jeg går og brækker mig, men jeg synes bare at lugten og synet er ulækkert.
Så sådan er vi så forskellige.

Hun manglede et stykke af spiserøret ved fødslen. Den øverste del endte blindt og den nederste del gik ind i luftrøret. Hun måtte genoplives efter fødslen og blev kørt til OUH hvor hun blev opereret et døgn gammel.

Hun har siden haft store problemer med at spise bla. pga. for stor tunge og manglende sutterefleks.

Hun er så blevet noget bedre til at spise, men den sidste narkose satte hende lige et godt stykke tilbage

Hun har så fået 7 dilitationer indtil videre(udvidelse i spiserøret, der hvor hun er syet sammen, pga arvæv)

Det var kort fortalt

Sikke da en historie med din x-svigermor

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Jo jo nogle gange..Haha. Men ikke midt i Rema1000 når hun ikke lige gider stå i kø længere

Haha nej det kan godt være lidt kender det godt. Så handler sjældent ind når jeg har hentet Emil fra vuggestue og han er træt

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Haha nej det kan godt være lidt kender det godt. Så handler sjældent ind når jeg har hentet Emil fra vuggestue og han er træt

Med den opførsel hun ligger ud med allerede, tror jeg også jeg handler mens hun er i vuggestue til den tid

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Sådan går det herhjemme

Maria er i forvejen bagud motorisk og med at spise fast føde, når hun så kommer i narkose, bliver det endnu værre.

Hun var lige begyndt at blive god til at spise rugbrød, men efter den sidste narkose, kaster hun bare op og kan ikke finde ud af det Så nu spiser hun kun grød igen

Den s*** narkose er bare noget fanden har skabt. Hun kan sidde selv nu, men hverken kravler, går eller rejser sig Hun er 10 måneder.

Tak fordi du gad at læse om mit ynk

Øv altså... 

Håber det hele snart og hurtigt er på højkant igen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.