Et skridt frem og to tilbage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Laulund87

Sådan går det herhjemme

Maria er i forvejen bagud motorisk og med at spise fast føde, når hun så kommer i narkose, bliver det endnu værre.

Hun var lige begyndt at blive god til at spise rugbrød, men efter den sidste narkose, kaster hun bare op og kan ikke finde ud af det Så nu spiser hun kun grød igen

Den s*** narkose er bare noget fanden har skabt. Hun kan sidde selv nu, men hverken kravler, går eller rejser sig Hun er 10 måneder.

Tak fordi du gad at læse om mit ynk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Sådan går det herhjemme

Maria er i forvejen bagud motorisk og med at spise fast føde, når hun så kommer i narkose, bliver det endnu værre.

Hun var lige begyndt at blive god til at spise rugbrød, men efter den sidste narkose, kaster hun bare op og kan ikke finde ud af det Så nu spiser hun kun grød igen

Den s*** narkose er bare noget fanden har skabt. Hun kan sidde selv nu, men hverken kravler, går eller rejser sig Hun er 10 måneder.

nu ved jeg godt at der er forskel. Emil har aldrig været så meget igennem, men Emil kravlede først da han var 1 år. Og kunne først gå da han var 18mdr. Selvom han ikke har været alt det igennem, var han sent til det alligevel.

Det jeg vil med det, er at det skal nok komme Hun skal nok ende med at jorde rundt så du får grå hår af det

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

nu ved jeg godt at der er forskel. Emil har aldrig været så meget igennem, men Emil kravlede først da han var 1 år. Og kunne først gå da han var 18mdr. Selvom han ikke har været alt det igennem, var han sent til det alligevel.

Det jeg vil med det, er at det skal nok komme Hun skal nok ende med at jorde rundt så du får grå hår af det

Ja okay rart at høre at hun ikke er den eneste

Vi er bare meget obs på det og når andre så ligger billeder ind af deres børn på samme alder, der går og det hele, bliver jeg lidt ked af det

Det kommer jo før eller siden

Tak fordi du altid har noget positivt at sige så humøret lige letter lidt

Anmeld

13. oktober 2010

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Sådan går det herhjemme

Tag det roligt søde ven...det skal nok komme.
Min mellemste var 10 mdr før hun kunne sidde op og kravlede heller ikke før hun var over et år tror jeg, og hun gik først da hun var 22 mdr.
Fordelen ved at de er sene til det er at de så udvikler så meget andet, plus at de har hjernen lidt mere med sig og ikke så let kommer til skade.

Det er normalt at de bliver madlede når de har været gennem narkose, sådan er der også mange voksne der har det incl undertegnede, så du må sørge for at hun får grød og mos og den slags.
Og så begynd med noget blødere brød end rugbrød.
Rugbrød er ikke spor livsnødvendigt, da 90% af jordens befolkning aldrig har rørt et stykke rugbrød og lever lige godt af den grund.
Så giv hende sigtebrød eller grovtoast til en start, det kan de fleste små børn godt lide, og gå så langsomt over til lyst rugbrød, så som bondebrød.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Ja okay rart at høre at hun ikke er den eneste

Vi er bare meget obs på det og når andre så ligger billeder ind af deres børn på samme alder, der går og det hele, bliver jeg lidt ked af det

Det kommer jo før eller siden

Tak fordi du altid har noget positivt at sige så humøret lige letter lidt

Selvfølgelig skal i være obs på det, det e rhelt sikkert. Men jo mer ei er det, jo mere vil tiden bare gå langsommere for jer.

Og hun har været meget syg, og det er med til at sætte det lidt tilbage, ligesom Emils syge perioede satte ham tilbage.

Jeg slog det hen til sidste, og lod det bare komme når det gjorde, så længe han oplevede noget og var nysgerrig osv så tog jeg det ikke så tungt

Og det med at synke lige når andre ligger billeder ind det kender jeg alt for godt. Nu er det sproget jeg bliver lidt ked af over, for det er han jo bagefter med pga hans øre. Men det skal da nok også komme

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Tag det roligt søde ven...det skal nok komme.
Min mellemste var 10 mdr før hun kunne sidde op og kravlede heller ikke før hun var over et år tror jeg, og hun gik først da hun var 22 mdr.
Fordelen ved at de er sene til det er at de så udvikler så meget andet, plus at de har hjernen lidt mere med sig og ikke så let kommer til skade.

Det er normalt at de bliver madlede når de har været gennem narkose, sådan er der også mange voksne der har det incl undertegnede, så du må sørge for at hun får grød og mos og den slags.
Og så begynd med noget blødere brød end rugbrød.
Rugbrød er ikke spor livsnødvendigt, da 90% af jordens befolkning aldrig har rørt et stykke rugbrød og lever lige godt af den grund.
Så giv hende sigtebrød eller grovtoast til en start, det kan de fleste små børn godt lide, og gå så langsomt over til lyst rugbrød, så som bondebrød.

Kærligst
Sussie

Tak for det

Jamen det er egentlig også bondebrød hun får, men når hun har været i narkose glemmer hun det hun har lært, så vi nærmest får en baby igen 

Anmeld

13. oktober 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Sådan går det herhjemme

Hvad gør narkosen da??? Min datter skal jo snart også i narkose og jeg er i forvejen dødnervøs for den

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Det er rigtigt, det værste man kan er at sammenligne med de andre børn, men det er skisme svært at lade være

Trist at vores kære små skal være syge, kunne man bare tage det for dem

Anmeld

13. oktober 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Det er rigtigt, det værste man kan er at sammenligne med de andre børn, men det er skisme svært at lade være

Trist at vores kære små skal være syge, kunne man bare tage det for dem

Det er meget svært. MEn er sikkert noget hun er helt fremme med i skoene end andre

Ja det kunne være rart hvis man kunne det

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Hvad gør narkosen da??? Min datter skal jo snart også i narkose og jeg er i forvejen dødnervøs for den

En enkelt gang gør ikke noget, tror jeg. Men Maria har prøvet det 8 gange nu, mener jeg, og det gør noget ved hendes udvikling

Bare rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.