Vi startede op med iui, og har egentlig ikke haft særlig mange forsøg. 1. gang tog jeg vist alt for godt imod hormonerne, for der var alt for mange modne æg, så inseminationen blev aflyst. 2. og 3. gang gik det egentlig som det skulle, jeg havde 2 æg, hvor kun det ene blev stort nok. Så efter endnu en negativ g-test, blev det sommerferie, så klinikken holdt lukket i juli måned så vi måtte selv prøve at blive gravide. Da jeg fik mens d. 1 august ringede jeg til klinikken, men fik afvide at pergotime ikke kunne skaffes herhjemme, Og jeg ville ikke kun have Puregon. Så vi skulle selv prøve... igen.. i august, det samme skete i septemer.
Men så her i oktober kom jeg så på hormoner igen... endelig.. samme dosis som de 2 forgående gange. Jeg var så til scanning i går og fik afvide at jeg havde fem æg, men kun de 3 var modne og de andre var ca 13 - 14mm. så det så jo fint ud. Jeg skulle så lige tage en ægløsningstest, for hun troede at jeg måske havde ægløsning, hvilket jeg også havde, så ingen ægløsningssprøjte til mig
. Jeg fik så en tid til kl 08.00 i morges, hvor jeg skulle aflevere sædprøven. Stadig fint, skulle møde op igen ca kl 9.25 for at blive insemineret.
Da jeg så kommer ind og får smidt bukserne og smidt stængerne op, så skal jeg jo lige scannes hvilket jo er meget normalt. Men så kan jeg godt se på hende at hun er dybt koncentreret og ser lidt mærkelig ud i hovedet. Det viser sig at alle 5 æg på 1 døgn er modne... 1 døgn... Hvad fanden sker der lige!! Hun syntes godt nok også det var utroligt de sidste æg var vokset så meget på 25½ time
Så ingen insemination til mig
. Og så syntes hun at vi skulle sendes videre til IVF. Men jeg kan bare ikke overskue at vente 3 - 6 måneder før vi kan starte på selve behandlingen. Men der skal jo ske noget, så der er ikke andet for end at vente.
Puha det var jo en hel stil, men det var nu egentlig rart at få lidt luft
Undskyld.
Jamen så kan det jo godt være at vi skal starte op i skejby samtidig. Selvom jeg nu krydser fingre for at det ikke bliver nødvendigt for jer, for i kommer da til at stå med en positiv g-test inden
Anmeld