Ja man skal som regel regne med scanningen...
Men i mit tilfælde var det altså totalt åndssvagt..
Jeg blev insemineret den 17. juni, så min termin var riiiiiimelig sikker.. (10. Marts) Jeg fik så en scanning i 9+ hos gynækologen der inseminerede mig og der sagde scanningen også termin den 10. Marts...
I uge 11+ fik jeg en scanning til da jeg havde blødt lidt og terminen sagde stadig den 10. Marts..
Da jeg så sku til NF scanning i uge 12+ sagde scanningen pludselig termin den 5. Marts.. Jeg fortalte scannings damen at jeg altså var blevet insemineret og vidste min termin ret præcist og at de 2 tidligere scanninger også havde vist den 10. Marts.. Men hun stod fast!! Det måtte være de andre der havde målt forkert for hun gjorde jo altså det her ret tit! Ja ja sagde jeg bare og tænkte: 5 dages tidligere barsel til mig!!
hehe
Da jeg så kom til første JM besøg så hun der var blevet sat ring om den termin der hed den 5. marts og altså den vi skulle gå efter og spurgte mig om det så ku passe.. Øh nej sagde jeg, for jeg vidste jo præcis hvornår jeg var blevet insemineret og hvis den endelig sku rykkes ku det kun være den anden vej..
Så JM sagde at nu gik vi altså efter den 10. for det andet ku jo ikke passe...
Lidt langt men nu fik du lige min historie... Jeg må jo ha en bebs i maven der var vokset lidt mere end nrmalt på det tidspunkt..
Knus Mette
Anmeld