Rigtig termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Mira0911

Da jeg ventede Julie, gik jeg efter terminen ved scanningen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

MetteT

Ja man skal som regel regne med scanningen...

Men i mit tilfælde var det altså totalt åndssvagt..

Jeg blev insemineret den 17. juni, så min termin var riiiiiimelig sikker.. (10. Marts) Jeg fik så en scanning i 9+ hos gynækologen der inseminerede mig og der sagde scanningen også termin den 10. Marts...

I uge 11+ fik jeg en scanning til da jeg havde blødt lidt og terminen sagde stadig den 10. Marts..

Da jeg så sku til NF scanning i uge 12+ sagde scanningen pludselig termin den 5. Marts.. Jeg fortalte scannings damen at jeg altså var blevet insemineret og vidste min termin ret præcist og at de 2 tidligere scanninger også havde vist den 10. Marts.. Men hun stod fast!! Det måtte være de andre der havde målt forkert for hun gjorde jo altså det her ret tit! Ja ja sagde jeg bare og tænkte: 5 dages tidligere barsel til mig!!  hehe

Da jeg så kom til første JM besøg så hun der var blevet sat ring om den termin der hed den 5. marts og altså den vi skulle gå efter og spurgte mig om det så ku passe.. Øh nej sagde jeg, for jeg vidste jo præcis hvornår jeg var blevet insemineret og hvis den endelig sku rykkes ku det kun være den anden vej..

Så JM sagde at nu gik vi altså efter den 10. for det andet ku jo ikke passe...

Lidt langt men nu fik du lige min historie... Jeg må jo ha en bebs i maven der var vokset lidt mere end nrmalt på det tidspunkt..

Knus Mette

Anmeld

13. oktober 2010

MetteT

Majbriteriksen skriver:

Jeg har lært at man skal regne med scanningsdatoen, men har talt med en læge som jeg kender, og han sagde at selvom de nøjagtigt vidste hvornår en kvinde var blevet gravid, så kunne de finde på at ændre terminsdatoen med nogle dage-nogle gange kun 1 dag og det syntes han var fjollet. Især fordi de udregner datoen på mål, og når baby er så lille i uge 12, så gør en mm meget i forhold til dato.

Lige præcis..!! prøv at læse mit indlæg i denne tråd...

Åndsvagt..

Knus Mette

Anmeld

13. oktober 2010

Majbriteriksen

MetteT skriver:

Lige præcis..!! prøv at læse mit indlæg i denne tråd...

Åndsvagt..

Knus Mette

Ja det virker godt nok tåbeligt- vores børn er også meget større igennem fosterstadiet og også ved fødsel. Så vores terminer blev flyttet flere gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.