Psykolog. Nogle der har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Meliora

Anonym skriver:

Min psykolog vil pøve næste gang at gå tilbage til en episode i min barndom, ikke en bestemt.

Nogle der har prøvet sådan noget? er det ikke meget grænse overskredet?

Kan svares ano

jeg går ud fra du snakker om kognetiv terapi? Jeg gik til psykolog som 15-årig, der brugte den metode, hvor han tog fat i konkrete eksempler fra min barndom, og lærte mig at regere anderledes (jeg vendte alt indad, især kritik og skældud). Jeg synes det var en super god metode, der ændrede min destruktive teenage tankegang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Min psykolog vil pøve næste gang at gå tilbage til en episode i min barndom, ikke en bestemt.

Nogle der har prøvet sådan noget? er det ikke meget grænse overskredet?

Kan svares ano

Ja jeg har prøvet det forrige gang jeg var afsted og vi skal tilbage igen en anden gang. Det var ikke helt meningen den dag, men snakken tog den drejning efter sprøgsmålet "hvorfor tror du at du føler sådan"

Så ja der kan sagtens komme snot over det hele men ved du hvad....det er fuldstændig ligegyldigt. Jeg tuder som en gal hver gang jeg er afsted, og det letter enormt. Du kommer af med tanker og følelser og det er sundt for dig Fx fik jeg fortalt nogle ting jeg ikke engang har fortalt min dejlige kæreste gennem 13 år. Men min kære lille hjernevrider ved også at jeg er en mester i at fortrænge, så hun presser jo også lidt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.