Psykolog. Nogle der har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2010

Anonym trådstarter

Min psykolog vil pøve næste gang at gå tilbage til en episode i min barndom, ikke en bestemt.

Nogle der har prøvet sådan noget? er det ikke meget grænse overskredet?

Kan svares ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

13. oktober 2010

SoffiLine

Jeg har prøvet det da jeg var lidt yngre, ikke sjovt & meget grænseoverskridende. Men samtidig befriende.

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Det har jeg prøvet og jo det er ikke rart, men det løsner op for noget

Anmeld

13. oktober 2010

michella88

Anonym skriver:

Min psykolog vil pøve næste gang at gå tilbage til en episode i min barndom, ikke en bestemt.

Nogle der har prøvet sådan noget? er det ikke meget grænse overskredet?

Kan svares ano

Ja, det er fordi der måske kan ligge noget skjult som man ikke selv er klar over fra fortiden af.. At gå til psykolog er jo som sådan grænseoverskridende. Det er jo den person man fortæller ALT til, ellers løser man jo ikke problemerne.. Og for at de kan hjælpe mest muligt må de søge svarene fra fortiden af også

Anmeld

13. oktober 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det har jeg prøvet og jo det er ikke rart, men det løsner op for noget

Ender man bare med snot osv ud over det hele

Anmeld

13. oktober 2010

Sees

Det har jeg prøvet - Stoleterapi kalder vi det.

Så skal jeg sidde mig på en stol, overfor min egen stol, og så skal jeg i kontakt med 'Mette 6 år' f.eks. Det er hårdt, grænseoverskridende men også meget befriende.

Første gang jeg skulle prøve det, ville jeg ikke sidde på stolen, for den var SORT, og i min verden er stor en lidt hård farve, og 'Mette 6 år' er ikke år, men lille og sød - så jeg fik en hvid stol istedet for

Anmeld

13. oktober 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Ender man bare med snot osv ud over det hele

Ja det kan du nemt risikere, men bagefter har man det bare godt fordi det ligesom kom ud. Sådan havde jeg det i hvert fald.

Anmeld

13. oktober 2010

wamse

Jeg har været i døgnbehandling for et misbrug, og der havde vi terapi 5 dage i ugen, så har prøvet skulle tilbage til bestemte episoder i barndommen mange gange nu. Ja det var hårdt, men det hjælper. Alt terapi er vel hårdt på et aller andet punkt, men man gør det jo for at få det bedre

Held og lykke med det

Anmeld

13. oktober 2010

Pena

Jeg har aldrig været typen der har "siddet med snot ud over det hele".

Men jeg tror det er vigtigt du ikke fokuserer på om du gør det. Man skal ikke fokusere på hvordan man lyder eller ser ud. Psykologen er helt ligeglad.

Hvis du føler en befrielse bagefter er det positivt. Snot eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.