supercoole, trendy, moderne julekort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Milka

NaFe skriver:

Jeg vil helt sikkert også gerne bestille sådan nogle...venter bare til engang i nov så billedet af tøsen er nyt..for ja de vokser jo som ukrudt...

helt i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Skouboe

Hvor ER de fede - jeg får næsten lyst til at begynde at sende julekort...

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

Hvor ER de fede - jeg får næsten lyst til at begynde at sende julekort...

jamen det er jo oplagt pernille – du skal da vise din fine familie frem! 

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

jamen det er jo oplagt pernille – du skal da vise din fine familie frem! 

Jeg har bare ikke sendt julekort i årevis - og jeg er ikke sikker på jeg har lyst til at bryde en god tradition.

På den anden side ved jeg jo hvilke mirakler du kan udrette med billeder og grafik - jeg må snart på kursus hos dig. Underviser du i GIMP?

Jeg tænker lige over det, men jeg ender jo nok med at bestille nogle..

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

Jeg har bare ikke sendt julekort i årevis - og jeg er ikke sikker på jeg har lyst til at bryde en god tradition.

På den anden side ved jeg jo hvilke mirakler du kan udrette med billeder og grafik - jeg må snart på kursus hos dig. Underviser du i GIMP?

de er jo heller ikke traditionelle julekort, men postkort – lidt mere uformelt, og på ingen måde et løfte om at man gentager det året efter

iøvrigt lurer jeg helt vildt på de prikkede foer bukser, de er bare så fine! kan være du får en bestilling her en af dagene. giver du tvillingerabat?

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

og tak for de søde ord

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

de er jo heller ikke traditionelle julekort, men postkort – lidt mere uformelt, og på ingen måde et løfte om at man gentager det året efter

iøvrigt lurer jeg helt vildt på de prikkede foer bukser, de er bare så fine! kan være du får en bestilling her en af dagene. giver du tvillingerabat?

Sandt..

Jeg giver ikke umiddelbart tvillingerabat, men jeg er ved at åbne en lille online butik på amio.dk (overvejer at lukke hjemmesiden og rykke det hele derind) og der skal jeg bruge et logo, så vi kan helt sikkert lave en byttehandel der...

Det brune prikkede er væk - bestilt af en anden og jeg har ikke mere. Jeg har lidt af det røde tilbage, men ellers har jeg en lilla med mørk lilla prikker og dette her: 

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

Sandt..

Jeg giver ikke umiddelbart tvillingerabat, men jeg er ved at åbne en lille online butik på amio.dk (overvejer at lukke hjemmesiden og rykke det hele derind) og der skal jeg bruge et logo, så vi kan helt sikkert lave en byttehandel der...

Det brune prikkede er væk - bestilt af en anden og jeg har ikke mere. Jeg har lidt af det røde tilbage, men ellers har jeg en lilla med mørk lilla prikker og dette her: 

så helt sikkert det sort/hvide

god ide med butik på amio!

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

så helt sikkert det sort/hvide

god ide med butik på amio!

Jeg går ud fra at tøserne er en smækker str. 92/98. Er I mest til rib eller smock?

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

Jeg går ud fra at tøserne er en smækker str. 92/98. Er I mest til rib eller smock?

jep, 92/98. vi er rib-ladies

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.