supercoole, trendy, moderne julekort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.704 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Milka

hej tøser!

jeg har lavet nogle supercoole, trendy og moderne julekort som jeg sælger

der er fire forskellige designs at vælge imellem, og i skal se for jer, at de er med et billede af dig og/eller dine unger:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Milka

det funker sådan her: du sender mig et billede af dig og dine unger (eller mand, hund, gravide mave – som du vil!), og jeg redigerer det lidt og smider det ind i det design du bedst kan lide.

det du køber af mig, er en digital fil, som jeg sender til dig inden for 24 timer efter jeg har modtaget din betaling. af den fil får du selv fremkaldt foto postkort (hos pixum.dk, foto.com eller hvor du plejer at få lavet billeder).

filen koster 75 kr

håber det giver mening! send en pb hvis du er interesseret

knus camilla + bøtter

Anmeld

13. oktober 2010

Karo

Hej Camilla

Hvor er de dog bare super fede de julekort

Jeg vil helt sikkert gerne have lavet julekort hos dig. Jeg skal bare lige have taget et ordentlig billede af børnene.

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

Karo skriver:

Hej Camilla

Hvor er de dog bare super fede de julekort

Jeg vil helt sikkert gerne have lavet julekort hos dig. Jeg skal bare lige have taget et ordentlig billede af børnene.

tak

uuuh, du har jo de der skønne fotografbilleder af dine unger ... men de er måske ikke helt nye mere? de gror jo som ukrudt, de små pus!

Anmeld

13. oktober 2010

Karo

Milka skriver:

tak

uuuh, du har jo de der skønne fotografbilleder af dine unger ... men de er måske ikke helt nye mere? de gror jo som ukrudt, de små pus!

Nej, det ligner dem desværer ikke mere

Ida er 10 dage på billederne og nu er hun jo 6 måneder. Jeg ville have været til fotograf og få taget julebilleder, men kan ikke finde nogle der laver julebilleder. Så nu er jeg selv gået igang med at prøve at få taget nogle rigtige julebilleder. Indtil vidre er det kun Ida jeg har fået fotograferet.

Jeg ved godt de ikke er fantastiske, men jeg tror at hvis de bliver redigeret rigtigt at de kan blive okay.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

Karo skriver:

Nej, det ligner dem desværer ikke mere

Ida er 10 dage på billederne og nu er hun jo 6 måneder. Jeg ville have været til fotograf og få taget julebilleder, men kan ikke finde nogle der laver julebilleder. Så nu er jeg selv gået igang med at prøve at få taget nogle rigtige julebilleder. Indtil vidre er det kun Ida jeg har fået fotograferet.

Jeg ved godt de ikke er fantastiske, men jeg tror at hvis de bliver redigeret rigtigt at de kan blive okay.

mand, hun er bare så sød, den lille tøs!!

en af tankerne bag mine kort er nemlig at de ikke er så frygtelig julede – der er jo ikke så mange nissehuer eller rensdyr så hvis du alligevel får lavet fotografbilleder behøves de jo ikke have et juletema, hvis du skal have lavet kortene hos mig. kan du følge mig?

ellers kan vi godt aftale noget redigering, hvis du vil

Anmeld

13. oktober 2010

Karo

Milka skriver:

mand, hun er bare så sød, den lille tøs!!

en af tankerne bag mine kort er nemlig at de ikke er så frygtelig julede – der er jo ikke så mange nissehuer eller rensdyr så hvis du alligevel får lavet fotografbilleder behøves de jo ikke have et juletema, hvis du skal have lavet kortene hos mig. kan du følge mig?

ellers kan vi godt aftale noget redigering, hvis du vil

Ja, du har nok ret.

De er helt sikkert pænest når de ikke er julet.

Anmeld

13. oktober 2010

sarahb

Milka skriver:

det funker sådan her: du sender mig et billede af dig og dine unger (eller mand, hund, gravide mave – som du vil!), og jeg redigerer det lidt og smider det ind i det design du bedst kan lide.

det du køber af mig, er en digital fil, som jeg sender til dig inden for 24 timer efter jeg har modtaget din betaling. af den fil får du selv fremkaldt foto postkort (hos pixum.dk, foto.com eller hvor du plejer at få lavet billeder).

filen koster 75 kr

håber det giver mening! send en pb hvis du er interesseret

knus camilla + bøtter

DET SKAL JEG HA LAVET NÅR DEN LILLE KOMMER.. Det er helt sikkert..

Jeg står i kø for at bestille, vi mangler blot lillefisen..

Anmeld

13. oktober 2010

NaFe

Jeg vil helt sikkert også gerne bestille sådan nogle...venter bare til engang i nov så billedet af tøsen er nyt..for ja de vokser jo som ukrudt...

Anmeld

13. oktober 2010

Milka

sarahb skriver:

DET SKAL JEG HA LAVET NÅR DEN LILLE KOMMER.. Det er helt sikkert..

Jeg står i kø for at bestille, vi mangler blot lillefisen..

du siger bare til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.