SolsikkeBlomst skriver:
Her er vores fælles PCO liste.. så kan du hurtigt få et overblik over det med maden..
http://nogoliste.blogspot.com/
Okay, jeg er nærmest i chok... eller, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklarer det...
Hvor om alting er, så er det længe siden at jeg droppede lyst brød kartofler etc. og har erstattet det med fuldkornspasta, brune ris, groft brød og knækbrød osv.
Nu ser jeg så på jeres liste at man slet ikke må spise ris skal holde igen med knækbrødet (ikke fordi jeg spiser mig mæt i det, men jeg bruger det ofte som mellemmåltid) og rødbeder, pastinak og persille er NO GO!!!
Jeg EEEELSKER simpelthen sådan en rigtig god rodfrugtsblanding og nu skal jeg så have dålig samvittighed over at spise det
Jeg synes faktisk at jeg helt igennem lever et sundt liv. Jeg spiser, ja som beskrevet ovenfor (jo, der ryger da et stykke kage eller lidt chokolade ned i ny og næ
) drikker ikke alkohol (længere
) er blevet ikke ryger OG er startet til fitness for ca. 5 mdr. siden - dyrker dermed motion ca. 7-8 timer om ugen... Der er stadig ikke noget ønskebarn til mig - men jeg kan da godt se, at jeg skal ændre en del vaner endnu før det bliver rigtig godt... Ved bare ikke om jeg snart kan klare flere af den slags forandringer
Undskyld... Det var altså ikke for at "træde" på dig eller noget lignende - jeg blev bare så overrasket over at det som jeg troede var gode sunder vaner hvad angår mad lige blev vendt 180°...

Anmeld