Hejsa 
Tja jeg står ikke helt i samme båd som dig, da jeg for det første nok altid har haft PCO og jeg samtidig er overvægtig... Men kan snakke med om kosten 
Ved ikke om du kender bogen Spis dig gravid, men den er rigtig god til os med PCO. Nå men efter at have fundet ud af at jeg havde PCO, fik jeg købt den bog - det var oktober sidste år. Nå men jeg prøvede at leve efter den, men hold da k... det var svært! Så jeg faldt i og tænkte argh så giv mig dog metformin i stedet!!
Nå men i April i år, kom jeg ned på en "rigtig" fertilitetsklinik og fik at vide, at jeg skulle tabe mig og så var de sikker på at min cyklus ville blive bedre og så skulle de måske ikke hjælpe så meget, når det kom dertil. Så gik jeg ellers i gang med at spise efter bogen og denne gang kunne jeg finde ud af det - faktisk gik det latterligt nemt
Det korte af det lange er at allerede i Juli bliver jeg gravid, så det tog mig tre måneder på kosten (jeg tabte 13 kg) og så var den der
Og nu tæller jeg ned til jeg har født, hvor jeg har lovet mig selv at synde med kartofler og alt det jeg ellers ikke har måtte spise 
Så ja det jeg ville sige er, at uanset hvordan din PCO er kommet vil jeg anbefale kosten og så skal du selvfølgelig prøve at undgå stress 
Håber det hele nok skal lykkes for dig 
Anmeld