Parterapi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

NatasjaL

Sees. skriver:

Hejsa!

Jeg synes absolut ikke det er hverken et nederlag eller en fiasko, at ville starte til parterapi, eller nogle andre former for terapi, for den sags skyld.
Det viser jo at du er mere en villig til at kæmpe for jeres forhold, og at du godt ved at det MÅSKE er dig problemet ligger ved - Eller jer begge to, hvem ved?

Terapi er desværre et tabu i manges verden, og sådan burde det ikke være. I mine øjne er det kun de stærke der beder om hjælp, fordi de er stærke nok til at ville videre, og "ud på den anden side" - Stærke nok til at erkende at man ikke selv kan klare alt i verden!

Så GO FOR IT, GIRL! Det er min mening ..
Krydser fingre for at I finder ud af det hele

Knus, til dig.

Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

NatasjaL

Hende med maven :-) skriver:

Jeg ser ikke dig som en fiasko når du vil gøre noget ved problemet.... sådan tage tyren ved hornet!!

Men jeg tænkte hvis du ikke kan få ham med til parterapi(eller terepeuten ikke lige mener det er noget han/hun kan hjælpe med) om du kunne selv gå til en terepeut for at udvikle dig selv. Det er der jo mange som gør.

Men rigtig fedt du ved du har temperement og vil gøre noget ved det.... Det synes jeg er sejt!

Det var faktisk kæresten selv der kom med ideen for lææænge siden :-)

Anmeld

13. oktober 2010

NatasjaL

FruRafn skriver:

Hold da op, det var alligevel ofte, så kan jeg godt forstå I overvejer parterapi:-)

:-)

Anmeld

13. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

Hej i skønne skønne kvinder!

Har rigtig længe gået og overvejet at skrive det her indlæg, og så alligvel ikke.. Jeg føler ikke jeg er en fiasko som kæreste fordi jeg måske gerne vil starte i parterapi, men er det mig der er galt på den, er jeg en elendig kæreste fordi jeg ikke kan få det til at fungere selv?

Nå men, det hele er mere eller mindre det at jeg er en rigtig stor hidsigprop, desværre. Men når det nu engang er sådan det er, vil jeg også gerne gøre noget ved det. Kan blive sur på min kæreste over ingenting, og det har jeg på ingen måde lyst til, men det sker bare. Det har mere eller mindre været sådan i 1 ½ snart, vil jeg tro. Den ene diskution har mere eller mindre taget den anden. Jeg ønsker for ingenting i verden at vi skal gå fra hinanden da vi har de to skønneste børn sammen, og jeg elsker ham af hele mit hjerte! Men er jeg en dårlig kæreste fordi jeg gerne vil starte i parterapi og vil det overhovedet kunne hjælpe os? Det skal siges at lige så hurtig vi bliver uvenner, lige så hurtigt vender det hele igen :-) Men det er bare træls at det lige skal nå til det punkt hvor vi når at blive uvenner. For hvem gider skændes over et par sure strømper på badeværelse gulvet eller en tallerken der ikke er blevet sat i opvaskemaskinen eller en træt mand, det ihvertfald ikke mig

Jeg elsker peter over alt på jorden, og vil gøre næsten alt mellem himmel og jord for at vi kan blive sammen, UDEN de dumme små skænderier, som efterhånden er der en del :-)

Tak fordi du gad og bruge din tid på at læse det.

det er da et forsøg værd ikke? man er da ikke en fiasko!

Anmeld

13. oktober 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

det er da et forsøg værd ikke? man er da ikke en fiasko!

Jamen kæresten nævnte det egenligt for lææænge siden, og er så kommet i tanke om det igen. Selvfølgelig vidste jeg godt det ikke ville blive nemt med to små børn, men man kan vel altid prøve at gøre det bedre igen?

Anmeld

13. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

Jamen kæresten nævnte det egenligt for lææænge siden, og er så kommet i tanke om det igen. Selvfølgelig vidste jeg godt det ikke ville blive nemt med to små børn, men man kan vel altid prøve at gøre det bedre igen?

jeg tror det er noget mange par burde gøre...

go for it!!

Anmeld

13. oktober 2010

NatasjaL

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror det er noget mange par burde gøre...

go for it!!

Det tror jeg helt bestemt også, især som nogle skriver herinde :-) Hehe.

Men det er ihvertfald noget jeg vil have undersøgt :-)

For vil aldrig nå så langt ud at vi går fra hinanden!

Anmeld

13. oktober 2010

mulle7430

hejsa søde ;o)

jeg synes det er SÅ flot og stå frem og sige nu er det nu...ved selv hvor svært det er <3

jeg ved parterapi er en rigtig god ting.. mig og manden går der nu og vi har været sammen i 13 år og vi skulle have gjort det for laaaang tid siden ;o( det er UTROLIG de ting man får af vide som man ikke viste eller også hva den anden føler...for os har det været så super godt også for vores børn ;o) smiler sødt ;o)

STORT krammer til dig ;o)

Anmeld

13. oktober 2010

NatasjaL

mulle7430 skriver:

hejsa søde ;o)

jeg synes det er SÅ flot og stå frem og sige nu er det nu...ved selv hvor svært det er <3

jeg ved parterapi er en rigtig god ting.. mig og manden går der nu og vi har været sammen i 13 år og vi skulle have gjort det for laaaang tid siden ;o( det er UTROLIG de ting man får af vide som man ikke viste eller også hva den anden føler...for os har det været så super godt også for vores børn ;o) smiler sødt ;o)

STORT krammer til dig ;o)

;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.