Jeg elsker dem så højt og ønsker dem kun det ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Pia.

BEDSTE.... af det bedste...

Jeg har en så ubeskrivelig stor kærlighed til de tre små mennsker her... De gør mig så stolt... Ind imellem tænker jeg ved mig selv, at jeg ville ønske jeg kunne takke nogen for at være så heldig at lige netop de tre børn her blev mine - det lyder forkert men jeg er sikker på at andre mødre med samme følelse som mig, ved hvad jeg taler om... Den ubeskrivelige høje kærlighed man kan have til sine børn...

Elsker dem højere end noget som helst andet... - Vil gøre alt for dem....

Da jeg skulle putte dem alle tre her til aften, havde de lagt sig i min seng for at hygge, så vi kunne læse og snakke, inden de skulle sove..

Kan I ikke godt forstå jeg elsker dem højt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Pia.

P.s tæpperne - er deres putte/nusse tæpper...

Anmeld

13. oktober 2010

Svei

Jo, kan jeg sagtens forstå...holder jo selv meget af dine børn....sikke store de bliver...en rigtig før teenager ham Mikkel og sjovt at Mille og Bertram begge er så store og så ham den lille charmebøf...

Anmeld

13. oktober 2010

Becks

Pia. skriver:

BEDSTE.... af det bedste...

Jeg har en så ubeskrivelig stor kærlighed til de tre små mennsker her... De gør mig så stolt... Ind imellem tænker jeg ved mig selv, at jeg ville ønske jeg kunne takke nogen for at være så heldig at lige netop de tre børn her blev mine - det lyder forkert men jeg er sikker på at andre mødre med samme følelse som mig, ved hvad jeg taler om... Den ubeskrivelige høje kærlighed man kan have til sine børn...

Elsker dem højere end noget som helst andet... - Vil gøre alt for dem....

Da jeg skulle putte dem alle tre her til aften, havde de lagt sig i min seng for at hygge, så vi kunne læse og snakke, inden de skulle sove..

Kan I ikke godt forstå jeg elsker dem højt

Hvor ser de bare skønne ud søde...

Glæder mig til jeg kan få lov til og føle den kærlighed 

Anmeld

13. oktober 2010

Miamaja

ihh.. det er den alt overskyggende kaerlighed. der er vigtigere end en selv og alt andet i livet. jo, kender den godt

Anmeld

13. oktober 2010

Pia.

Tak alle sammen

Anmeld

13. oktober 2010

SiLiMiMa

JO, pia!!! Det kan jeg godt forstå!

Hvor ser det hyggeRligt ud

knus heise

PS: hvordan går det med "min" lille Luna??

Anmeld

13. oktober 2010

Pia.

Heise skriver:

JO, pia!!! Det kan jeg godt forstå!

Hvor ser det hyggeRligt ud

knus heise

PS: hvordan går det med "min" lille Luna??

Tak søde Heise Jamen din lille Luna har det rigtig godt, hun er noget af det skønneste

Hun er jo den sidste tilbage nu - de 5 andre er solgt og skal flytte her fra om 4½ uge - men mon ikke lille Luna også finder sig et godt og blivende hjem... (børnene VIL beholde hende)

Du får lige et lille billede af hende sammen med hendes søster Liva...

Luna & Liva

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Tak søde Heise Jamen din lille Luna har det rigtig godt, hun er noget af det skønneste

Hun er jo den sidste tilbage nu - de 5 andre er solgt og skal flytte her fra om 4½ uge - men mon ikke lille Luna også finder sig et godt og blivende hjem... (børnene VIL beholde hende)

Du får lige et lille billede af hende sammen med hendes søster Liva...

Luna & Liva

NÅHR!!!! ikke flere billeder!!! jeg smelter!!! Hvor er de nuttede!! Ja og som jeg har skrevet før, så er den slags hunde jo lige så søde, når de er voksne!! Elsker det billede!!

knus heise

Anmeld

13. oktober 2010

Pia.

Heise skriver:

NÅHR!!!! ikke flere billeder!!! jeg smelter!!! Hvor er de nuttede!! Ja og som jeg har skrevet før, så er den slags hunde jo lige så søde, når de er voksne!! Elsker det billede!!

knus heise

Ja denne her race forbliver skønne, dejlige og kærlige hunde... Mor og far er i hvertfald de bedste hunde man kunne tænke sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.