Flere bukser med foer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Karo

Skouboe skriver:

Glemte lige - vil du have smock talje eller rib? Jeg har en dejlig brun rib der passer til

Nu stiller du sværer spørgsmål

Giver de sig også med rib ? Hun er jo godt i stand den lille mus og jeg tænker at når hun begynder at kravle at så ryger noget af "overvægten". For hvis de også giver sig vil jeg gerne have med rib.

Og så henter jeg dem meget gerne Jeg vil jo også meget gerne se lille Silja. Godt at høre at det går bedre med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Skouboe

Karo skriver:

Nu stiller du sværer spørgsmål

Giver de sig også med rib ? Hun er jo godt i stand den lille mus og jeg tænker at når hun begynder at kravle at så ryger noget af "overvægten". For hvis de også giver sig vil jeg gerne have med rib.

Og så henter jeg dem meget gerne Jeg vil jo også meget gerne se lille Silja. Godt at høre at det går bedre med hende

Det bør de gøre - ribben er lige så fleksibel som smocken - stort set ihvertfald Hvis hun taber sig så meget at de bliver for store, så pakker du hende og bukserne i bilen og suser forbi Ølstykke, så fixer vi det lynhurtigt.

Anmeld

14. oktober 2010

Karo

Skouboe skriver:

Det bør de gøre - ribben er lige så fleksibel som smocken - stort set ihvertfald Hvis hun taber sig så meget at de bliver for store, så pakker du hende og bukserne i bilen og suser forbi Ølstykke, så fixer vi det lynhurtigt.

Jamen så er det en aftale

Sender du en besked ed bank oplysninger, så jeg kan overføre pengene.

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

Karo skriver:

Jamen så er det en aftale

Sender du en besked ed bank oplysninger, så jeg kan overføre pengene.

Ja, det gør jeg lige lidt senere i dag - Silja er stået op og mener hun skal underholdes.

Hvad hun ikke ved er at det snart er medicin-tid.... 

Anmeld

14. oktober 2010

JustAnotherName

Aaajjjj, hvor er det bare for fede bukser. Jeg er vild med dem alle!!

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Aaajjjj, hvor er det bare for fede bukser. Jeg er vild med dem alle!!

Mange tak, jeg er også vild med dem. Jeg har stadig 3 par klippede, som ikke er blevet syet endnu, men jeg har ikke rigtigt tid til at sy dem. Nu har jeg lige en stor bunke ordrer jeg skal igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.