Flere bukser med foer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Skouboe

Tulipan skriver:

De er godt nok super flotte

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Pas på med det - det griber om sig. Bare spørg Tina

Men det er faktisk ikke så svært - det kræver bare lidt tålmodighed og omhyggelighed.

Dramatiske pink blomster er LIGE Lutten

Og hvis man ikke ejer tålmodighed, kan man så købe det i sybutikken ????

Ja synes også det er rigtige Lutte-bukser  Så tror det skal være dem... Skal jeg så stadig måle hende eller???

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Og hvis man ikke ejer tålmodighed, kan man så købe det i sybutikken ????

Ja synes også det er rigtige Lutte-bukser  Så tror det skal være dem... Skal jeg så stadig måle hende eller???

Det behøver du ikke. Jeg er sikker på at den høje smock talje sidder helt perfekt på hende lige der hvor alle andre end Lutten har en talje

Anmeld

13. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Det behøver du ikke. Jeg er sikker på at den høje smock talje sidder helt perfekt på hende lige der hvor alle andre end Lutten har en talje

Perfekt, og bare i en 80/86... Hvor skal jeg overføre pengene til og hvor meget?

Anmeld

13. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Perfekt, og bare i en 80/86... Hvor skal jeg overføre pengene til og hvor meget?

250 + porto. Jeg smider dig lige en PB i aften

Anmeld

14. oktober 2010

Karo

Skouboe skriver:

Tak tak

Du siger bare til. Jeg har også andre farver - jeg har noget lækkert drenge babyfløjl med pingviner. Du skal i øvrigt være velkommen til at kigge forbi en dag, hvis du har lyst

Hej Pernille

Jo, det kunne da være hyggeligt at kigge forbi en dag Må se om jeg ikke skulle kunne finde tid til det.

Indtil da vil jeg gerne bestille et par at de brune bukser med hvide prikker i str 74 til Ida

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

Karo skriver:

Hej Pernille

Jo, det kunne da være hyggeligt at kigge forbi en dag Må se om jeg ikke skulle kunne finde tid til det.

Indtil da vil jeg gerne bestille et par at de brune bukser med hvide prikker i str 74 til Ida

Du siger bare til

Der kom ret mange bestillinger ind i går, så jeg har desværre ikke mere af det brune tilbage :/ - og den er fra sidste år, så jeg kan ikke skaffe mere.

Af prikket har jeg en lilla med mørk lilla prikker - super sej, så har jeg lidt mere af den røde med hvide prikker og jeg har en sort med hvide prikker.

Denne synes jeg også er ret fed.

og så kan de naturligvis syes i noget af alt det andet lækre stof jeg har

Kan det interessere dig?

Størrelsen hedder iøvrigt enten 68/74 eller 74/80, skal du lige være opmærksom på. På grund af mængden af bestillinger, der er kommet ind de sidste 2 dage, hedder leveringen nu SENEST 6. November, så det er lige en uge mere end normalt. Jeg satser på at holde de 14 dages leveringstid, men med så mange ordrer kan jeg ikke love det

Anmeld

14. oktober 2010

Karo

Skouboe skriver:

Du siger bare til

Der kom ret mange bestillinger ind i går, så jeg har desværre ikke mere af det brune tilbage :/ - og den er fra sidste år, så jeg kan ikke skaffe mere.

Af prikket har jeg en lilla med mørk lilla prikker - super sej, så har jeg lidt mere af den røde med hvide prikker og jeg har en sort med hvide prikker.

Denne synes jeg også er ret fed.

og så kan de naturligvis syes i noget af alt det andet lækre stof jeg har

Kan det interessere dig?

Størrelsen hedder iøvrigt enten 68/74 eller 74/80, skal du lige være opmærksom på. På grund af mængden af bestillinger, der er kommet ind de sidste 2 dage, hedder leveringen nu SENEST 6. November, så det er lige en uge mere end normalt. Jeg satser på at holde de 14 dages leveringstid, men med så mange ordrer kan jeg ikke love det

Øv, Øv........................

Har du mere af den brune med dyrene forneden tilbage ? For så vil jeg gerne bestille dem i stedet i en str 74 /80. Jeg syndes simpelthen det er så imponerende at du har fået tid til at sy igen, så lidt længere leverings tid er bare helt iorden

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

Karo skriver:

Har du mere af den brune med dyrene forneden tilbage ? For så vil jeg gerne bestille dem i stedet i en str 74 /80. Jeg syndes simpelthen det er så imponerende at du har fået tid til at sy igen, så lidt længere leverings tid er bare helt iorden

Naturligvis - jeg har ALTID mere af det brune med dyrene tilbage

Ihvertfald lidt endnu, da det desværre er gået ud af produktion... Godt jeg fik købt mig et lager

At sy er noget af den bedste afstresning jeg kender, så det er faktisk ren terapi. Samtidigt er Silja blevet meget bedre efter hun har fået medicin. Hun er stadig meget svær at putte om aftenen, men i løbet af dagen går det meget bedre, takket være voksi miraklet og mit strenge skema

Bukserne kommer til at koste 250 + porto - jeg smider dig lige en PB. Du kan jo evt. kigge forbi og hente dem, så sparer du portoen og jeg giver en kop varmt et eller andet..

Anmeld

14. oktober 2010

Skouboe

Karo skriver:

Glemte lige - vil du have smock talje eller rib? Jeg har en dejlig brun rib der passer til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.